Перегляд за Автор "Kindzer, B."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Aktywność fizyczna w dobie pandemii Covid-19 i izolacji domowej(2022) Czarnecki, D.; Skalski, D. W.; Kowalski, D.; Kreft, P.; Kindzer, B.; Gamma, T.; Kyryk, O.; Кіндзер, БогданPojawienie się w 2019 roku i szybkie rozprzestrzenianie się koronaawirusa SARS-CoV-2 stało się powodem ogłoszenia przez WHO wielu ograniczeń związanych z przemieszczaniem się i zgromadzeniami osób oraz korzystaniem z infrastruktury sportowej i zdrowotnej. Поява у 2019 році та стрімке поширення коронавірусу SARS-CoV-2 стали приводом для оголо- шення ВООЗ багатьох обмежень, пов’язаних з пересуванням людей, зібраннями людей, використанням спортивно-оздоровчої інфраструктури.Документ Improvement of special training of karatists for kumite competitions using Kata(2021-10-01) Kindzer, B.; Danylevych, M.; Ivanochko, V.; Hrybovska, I.; Kashuba, Ya.; Grygus, I.; Napierala, M.; Smolenska, O.; Ostrovska, M.; Gahner-Derengovska, M.; Muszkeita, R.; Zukov, V.; Кіндзер, Б.; Данилевич, М.; Іваночко, В.; Грибовська, І.; Кашуба, Я.; Григус, І.; Напіерала, М.; Смоленська, О.; Островська, М.; Ганер-Деренговська, М.; Мушкейт, Р.; Зуков, В.Abstract Oriental martial arts has millions of fans around the world. Successfully develop and cultivate all styles of martial arts from Chinese Wushu to full contact Muetai, Kyokushinkai karate, and many others. Kyokushinkai Karate is one of the most popular types of martial arts, cultivated by more than 16 million people in 140 countries, which has a well-established training system, one of the elements of which is the development of specialized kata complexes. This is a formalized sequence of movements, combined on the principles of a duel with imaginary one or more opponents. The purpose of the study is to improve the special training of qualified Kyokushinkai karate athletes in the competitive discipline of Kumite with the use of kata complexes. The following research methods were used: theoretical analysis and generalization of scientific and methodological literature; sociological methods (questionnaires); pedagogical observation; pedagogical testing, pedagogical experiment; medical and biological methods, and methods of mathematical statistics. The priority of the executioner "Sanchin" and "Tensho" as elements of special training and the significance of their impact on the physical condition of the athlete. The author's technique of training process with the use of kata complexes is developed and introduced, for the directed influence on separate indicators of the level of development of special physical qualities and functional state of karate. As a result of the use of kata in the preparation of qualified karate for Kumite in the athletes of the experimental group, there were significant positive changes in the level of development of special physical qualities and speed and strength indicators when performing many shock combinations. There was a statistically significant (p <0.05) increase in power and time parameters of complex, multi-stroke combinations "Shita Tsuki" - "Mavashi Tsuki" - 25.8%, "Shita Tsuki" - "Mavashi Tsuki" - "Mavashi Geri" - 28.4%). Анотація Східні єдиноборства мають мільйони шанувальників по всьому світу. Успішно розвивати і культивувати всі стилі бойові мистецтва від китайського ушу до повного контакту з Муетаєм, кіокусінкай карате та багатьма іншими. Кіокушинкай Карате - один з найпопулярніших видів єдиноборств, який вирощують понад 16 мільйонів людей у 140 роках країн, де існує налагоджена система навчання, одним із елементів якої є розвиток Росії спеціалізовані комплекси ката. Це формалізована послідовність рухів, поєднаних за принципами дуелі з уявним одним або кількома супротивниками. Метою дослідження є вдосконалення спеціальної підготовки кваліфікованих Кіокушинкай каратисти у змагальній дисципліні Куміте з використанням комплексів ката. The були використані такі методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення науково -методологічних література; соціологічні методи (анкетування); педагогічне спостереження; педагогічне тестування, педагогічне експеримент; медико -біологічні методи та методи математичної статистики. Пріоритет кат "Санчин" і "Теншо" як елементи спеціальної підготовки та значення їх впливу на фізичний стан спортсмена. Авторська методика тренувального процесу з використанням комплексів ката така розроблені та впроваджені, для спрямованого впливу на окремі показники рівня розвитку спец фізичні якості та функціональний стан карате. В результаті використання ката при підготовці кваліфікованих карате для куміте у спортсменів експериментальної групи відбулися значні позитивні зміни рівня розвиток особливих фізичних якостей та показників швидкості та сили при виконанні багатьох ударів комбінації. Відзначено статистично значуще (р <0,05) збільшення потужності та часових параметрів комплексу, багатотактні комбінації "Шита Цукі" - "Маваші Цукі" - 25,8%, "Шита Цукі" - "Маваші Цукі" - "Маваші Гері" - 28,4%).Документ Participation in physical culture and health education - selected issues(2022) Skalski, D. W.; Kowalski, D.; Graczyk, M.; Rybak, O.; Kindzer, B.; Kyryk, O.; Скальський, Д. В.; Ковальський, Д.; Грачик, М.; Рибак, О.; Кіндзер, Б.; Кирик, О.Streszczenie Wyrabianie u dzieci przekonania, że zdrowie jest walorem oraz wartością, o którą warto się troszczyć i zabiegać, jest jednym z ważniejszych celów edukacji zdrowotnej. Przedszkole i szkoła odgrywają istotną rolę w kształtowanie pozytywnych postaw dzieci, w tym sprzyjających zdrowiu, a edukacja zdrowotna powinna być analizowana jako podstawowe prawo każdego dziecka, które powinno być uwzględnione w jego wychowaniu przedszkolnym i edukacji wczesnoszkolnej. Zagadnienia dotyczące edukacji zdrowotnej realizowanej w placówkach oświatowych i wychowawczych są przedmiotem zainteresowania niewielkiej grupy autorów. W dostępnych publikacjach można zauważyć swoisty brak koncentracji na problematyce przedszkolnej oraz wczesnoszkolnej edukacji zdrowotnej w ujęciu systemowym. Zachodzi zatem potrzeba podejmowania prób całkowitego ujęcia problematyki przedszkolnej oraz wczesnoszkolnej edukacji zdrowotnej, czego starano się dokonać w niniejszym opracowaniu. Działania z zakresu edukacji zdrowotnej należy rozpocząć w możliwie najmłodszym wieku, ponieważ angażowanie w dobre jakościowo kształcenie w pierwszych latach życia dziecka jest dużo skuteczniejsza oraz przynosi znaczne korzyści w dalszym życiu niż późniejsze interwencje. Dlatego też, mając na uwadze jej ważność, edukacja ta nie może zostać pominięta na etapie wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej. W edukacji zdrowotnej najistotniejszym pojęciem, zarówno dla rozważań teoretycznych, jak i dla podejmowanych na ich podstawie rozwiązań praktycznych, jest zdrowie. Pojęcie zdrowia może być przedmiotem refleksji przynajmniej trzech nauk: medycyny, psychologii oraz socjologii. Wychowanie fizyczne i sport w szkole ze względu na aktywizowanie sportowe ogromnej rzeszy dzieci i młodzieży ma niezwykle ważne znaczenie w wymiarze społecznym i indywidualnym. Ta aktywność wpływa bowiem bezpośrednio na kondycję fizyczną i psychiczną młodego pokolenia. Poprawia zdrowotność naszego społeczeństwa i buduje nawyki aktywności ruchowej, która jest niezbędnym elementem naszego zdrowia w każdym przedziale wiekowym. Podsumowując aktywność fizyczna i edukacja zdrowotna ma duże znaczenie dla zdrowia. Ich unikanie może prowadzić do zaburzeń funkcjonowania organizmu co skutkuje chorobami. Jeżeli aktywnie spędzimy wolne chwile to przyniesie to wiele korzyści dla nas nie tylko fizycznych, ale i psychicznych lepiej będziemy radzić sobie ze stresem.Змусити дітей повірити, що здоров’я – це актив і цінність, про яку варто піклуватися просити, є однією з найважливіших цілей санітарної освіти. Дитсадок і школа відіграють важливу роль роль у формуванні позитивних установок дітей, у тому числі сприятливих для здоров'я, та санітарної освіти його слід аналізувати як фундаментальне право кожної дитини, яке слід брати до уваги у своїй дошкільній та ранній освіті. Питання освіти медико-санітарна допомога, що надається в освітніх і виховних закладах, становить інтерес невелика група авторів. У наявних публікаціях можна помітити специфічну недостатню увагу до дошкільна та рання шкільна санітарна освіта в системному аспекті. Стається тому необхідно намагатися повніше осягнути питання дошкільного та раннього шкільного віку санітарна освіта, яку намагалися зробити в цьому дослідженні. Діяльність у сфері освіти Турботу про здоров'я слід починати в якомога ранньому віці, оскільки це зобов'язання високої якості навчання в перші роки життя дитини набагато ефективніше і приносить значну користь в пізніше життя, ніж пізніші втручання. Тому, враховуючи його важливість, ця освіта не є він може бути опущений на етапі дошкільної та молодшої шкільної освіти. В освіті здоров'я, найважливіше поняття як для теоретичних, так і для публічних міркувань на їх основі практичні рішення здоров’я. Поняття здоров'я може бути предметом рефлексії принаймні три науки: медицина, психологія та соціологія. Фізкультура і спорт в школи, через спортивну активізацію величезної кількості дітей і підлітків, є надзвичайно важливим важливість у соціальному та індивідуальному вимірі. Ця діяльність безпосередньо впливає фізичний і психічний стан молодого покоління. Це покращує здоров’я нашого суспільства та будує звички до фізичної активності, яка є важливим елементом нашого здоров’я в будь-якій частині вік. Таким чином, фізична активність і санітарна освіта мають велике значення для здоров'я. їх уникнення може призвести до порушень у функціонуванні організму, що призводить до захворювань. Якщо активно ми будемо проводити свій вільний час, це принесе нам багато користі не тільки фізично, а й розумово ми зможемо краще справлятися зі стресом.Документ Pozytywny wplyw ruchu i aktywnosci fizycnej na organizm czlowieka(2022) Czarnecki, D.; Skalski, D. W.; Kowalski, D.; Graczyk, M.; Kindzer, B.; Gaynulina, I.; Чарнецький, Д.; Скальскі, Д. В.; Ковальський, Д.; Грачик, М.; Кіндзер, Б.; Гайнуліна, І.Streszczenie Wśród najważniejszych czynników które mają istotny wpływ na stan zdrowia, a także długość życia należy wymienić aktywność fizyczną. Aktywność fizyczna jest bardzo ważnym elementem w życiu człowieka. Jako zaplanowany, nadprogramowy wysiłek istotnie kształtuje zarówno osobowość, jak i potencjał zdrowotny. W wyniku wsparcia ze strony mediów, rozwój fizyczny jednostki jest szczególnie aprobowany we współczesnym społeczeństwie. Docierające zewsząd zalecenia, dotyczące zdrowego odżywiania, treningu i zasad ogólnie pojętego zdrowego stylu życia, odgrywają istotną rolę w budowaniu świadomości prozdrowotnej. Korzyści z podejmowania aktywności fizycznej są oczywiste. Systematyczna aktywność fizyczna jest bardzo silnym biologicznym stymulatorem i należy do głównych determinant zdrowia fizycznego i psychicznego człowieka. W teorii aktywność fizyczna jest dedykowana wszystkim osobom, które są zdolne do jej wykonywania. Szeroko pojęta aktywność fizyczna obejmuje rekreacyjną aktywność fizyczną (w tym większość dyscyplin sportowych uprawianych amatorsko oraz taniec), zawodowe uprawianie sportu, aktywność fizyczną w domu i okolicy oraz aktywność fizyczną związaną z transportem / przemieszczaniem się. Czynnikami warunkującymi stopień aktywności fizycznej są czynniki środowiskowe, takie jak ukształtowanie i zabudowanie terenu, istniejąca infrastruktura sportowa oraz czynniki ekonomiczne i społeczne. Ważnym czynnikiem jest ponadto sposób przemieszczania się, który w ostatnich latach uległ także istotnym zmianom, polegającym zwłaszcza na używaniu samochodu w większym stopniu niż miało to miejsce w przeszłości. Rezygnacja z aktywności ruchowej może prowadzić do cukrzycy, otyłości, chorób serca i układu krążenia, a także zmian w obrębie stawów i kręgosłupa.Серед найважливіших факторів, які мають значний вплив на здоров'я, а також тривалість життя фізичні навантаження слід замінити. Фізична активність – дуже важливий елемент у житті людини. Як планомірне, додаткове зусилля, воно суттєво формує як особистість, так і її потенціал здоров'я. В результаті медіапідтримки особливого значення набуває фізичний розвиток особистості утверджується в сучасному суспільстві. Рекомендації щодо здоров’я надходять звідусіль харчування, тренування та принципи загальновизнаного здорового способу життя відіграють важливу роль у побудові обізнаність про здоров'я. Користь фізичної активності очевидна. Систематичність фізична активність є дуже сильним біологічним стимулятором і є одним з головних детермінант фізичне та психічне здоров'я людини. Теоретично фізична активність присвячена кожному людей, які здатні його реалізувати. У широкому розумінні фізична активність включає відпочинок фізична активність (включаючи більшість аматорських видів спорту та танців), професійне заняття спортом, фізична активність вдома та поблизу, а також пов’язана з цим фізична активність транспорт / пересування. Фактори визначають ступінь фізичної активності екологічні особливості, такі як рельєф і розвиток, існуюча спортивна інфраструктура та економічні та соціальні фактори. Крім того, важливим фактором є те, як ви рухаєтеся в останні роки він також зазнав значних змін, особливо використання автомобіля в більше, ніж це було в минулому. Відмова від фізичної активності може призвести при цукровому діабеті, ожирінні, захворюваннях серця і кровоносної системи, а також при змінах суглобів і хребта.Документ Rozwoj poznawczy, emocjonalny i spoleczny dzieci niepelnosprawnych pod wplywem hipoterapii(2022) Graczyk, M.; Skalski, D. W.; Kowalski, D.; Grygus, I.; Kindzer, B.; Nesterchuk, N.; Грачик, М.; Скальскі, Д. В.; Ковальський, Д.; Григус, І.; Кіндзер, Б.; Нестерчук, Н.Streszczenie Hipoterapia jest procesem psycho-socjo-fizjologicznym zachodzącym w pewnej zamierzonej i zorganizowanej sytuacji społecznej. To właśnie obecność konia sprawia, że jest to wyjątkowa i niepowtarzalna metoda terapeutyczna, dająca nowe i niespotykane w innych terapiach możliwości wpływania na stan psychofizyczny dzieci poddawanych terapii. Hipoterapia wymaga zaangażowania oraz wiary zarówno ze strony dziecka, rodziców jak i rehabilitantów i stosowanych przez nich metod. Nauczenie się jazdy konnej jest efektem ubocznym. Bodźce przemawiają do różnych sfer. Do jego ciała rozwijając motoryczność, spostrzegawczość rozwija również wrażliwość, zdolności do kontaktowania się z innymi i radzenia sobie, a także kształtują odpowiedzialność za siebie lub drugich. Ćwiczenia z koniem, a przez to zmęczenie mają swoją treść i sens, rozczarowanie czy frustracja w razie nieosiągnięcia zamierzonego celu nie są porażką, lecz dzięki żywemu partnerowi, jakim jest koń, stają się czymś wyjątkowym, pewną przemianą i bodźcem do zrozumienia własnych problemów oraz motywacją do dalszego działania. W niniejszym opracowaniu wykazano pozytywny wpływ metody wieloprofilowego usprawniania na rozwój poznawczy, emocjonalny i społeczny osób niepełnosprawnych z różnymi schorzeniami, a także ukażę jak duży wpływ na pacjenta posiada bliski kontakt z koniem. Hipoterapia według Ingrid Strauβ to jedna z metod rehabilitacji ruchowej na bazie neurofizjologii, prowadzona przy udziale konia. Poruszając się stępem, koń przenosi impulsy ruchowe i dzięki temu jest on swoistym medium (łącznikiem) terapeutycznym. Trening tułowia w siadzie oraz przemieszczanie się w przód w sposób typowy dla chodu człowieka prowadzą do osiągnięcia właściwych reakcji postawy; precyzyjne ćwiczenia koordynacyjne pozwalają na wybalansowanie ciała oraz trening równowagi. Celem hipoterapii jest wspieranie kompleksowej rehabilitacji dziecka dzięki wykorzystaniu wyjątkowych doznań, jakie daje człowiekowi kontakt z koniem. Zajęcia odbywają się z reguły od jednego do trzech razy w tygodniu i trwają około 30 minut, mogą być indywidualne lub grupowe i przeprowadzone są na ogół na terenie ośrodka jeździeckiego.Іпотерапія – це психосоціофізіологічний процес, що відбувається в певній продуманій та організованій соціальній ситуації. Саме наявність коня робить його унікальним і неповторним терапевтичний метод, який пропонує нові та нечувані в інших методах лікування можливості впливу на стан психофізична система дітей, які проходять терапію. Іпотерапія вимагає як відданості, так і віри веб-сайти дитини, батьків і реабілітологів і методи, які вони використовують. Навчання верховій їзді є побічним ефектом. Стимули стосуються різних сфер. До свого тіла, розвиваючи моторику, проникливість також розвиває чутливість, здатність спілкуватися з іншими та справлятися, і вони формують відповідальність за себе чи за інших. Вправи з конем, а тому втома ваш зміст і значення, розчарування або фрустрація у разі невдачі в досягненні наміченої мети не є невдачею, але завдяки своєму живому партнеру, яким є кінь, вони стають чимось особливим, певним перетворенням і стимулом зрозуміти власні проблеми та мотивацію продовжувати. У цьому дослідженні продемонстровано позитивний вплив багатопрофільної методики реабілітації на когнітивний та емоційний розвиток і соціального життя людей з обмеженими можливостями з різними захворюваннями, і я покажу, наскільки це впливає на пацієнта має тісний контакт з конем. За словами Інгрід Страубет, іпотерапія є одним із методів фізичної реабілітації на основі нейрофізіології, що проводиться за участю коня. Ідучи на прогулянці, кінь передає імпульси і, отже, це специфічне терапевтичне середовище (посилання). Тренування тулуба в сидячому положенні і рух вперед у спосіб, типовий для людської ходи, призводить до досягнення відповідних постуральних реакцій; вправи на точну координацію дозволяють збалансувати тіло та тренування рівноваги. Метою іпотерапії є сприяння комплексній реабілітації дитини завдяки унікальним відчуттям від контакту з конем. Як правило, заняття відбуваються з один-три рази на тиждень і тривають близько 30 хвилин, вони можуть бути індивідуальними або груповими і зазвичай проводяться в центрі кінної спорту.Документ Sport water rescue in Poland - research on selected sport competitions in water rescue(2022) Skalski, D.; Kowalski, D.; Kindzer, B.; Kreft, P.; Grygus, I.; Скальський, Д.; Ковальський, Д.; Кіндзер, Б.; Крефт, П.; Григус, І.The subject of the research are players, rescuers and rescue competitions in the Pomeranian League of Rescue, the 1st round of the Polish Grand Prix and the Summer Polish Championships.. Предметом дослідження є гравці, рятувальники та змагання рятувальників у Поморській лізі порятунку, 1-му раунді Гран-прі Польщі та Літньому чемпіонаті Польщі.Документ Stres przedstartowy i startowy u zawodnikow - biegaczy(2022) Graczyk, M.; Czarnecki, D.; Skalski, D. W.; Grygus, I. M.; Khoma, O.; Kindzer, B.; Грачик, М.; Чарнецький, Д.; Скальський, Д. В.; Григус, І. М.; Хома, О.; Кіндзер, Б.Streszczenie Stres jest nieodzownym elementem współczesnego życia. Działalność sportowa jest jednym z przykładów sytuacji, w których występuje napięcie emocjonalne. Bycie sportowcem automatycznie niesie ze sobą konieczność przeżywania stresu i wypracowania efektywnych strategii radzenia sobie z nim. Zawodnicy nierzadko muszą dostosowywać się do ogromnych obciążeń treningowych, być nastawieni na ciągłe polepszanie swoich wyników i balansować na granicy własnych możliwości, co wpływa na powstawanie chronicznego zmęczenia, stresu, a co za tym idzie – sprzyja pojawianiu się kontuzji. Wydaje się, że sportowcy przeżywający wiele stresu w codziennym życiu, mający ubogie kompetencje w radzeniu sobie i mający nikłe wsparcie społeczne są zagrożeni kontuzją bardziej, niż ci o uboższej historii stresorów, o pozytywnych cechach indywidualnych (jak np. wysoka motywacja osiągnięć, odporność psychiczna, optymizm), czy o bogatym wachlarzu wykorzystywanych strategii zaradczych. Co więcej kontuzja u takich jednostek może być poważniejsza, a jej konsekwencje trwać dłużej. Zadanie sportowe, choć z jednej strony jest wysoce sformalizowane i typowe (bo dobrze rozumiane przez wszystkich jej uczestników, określone pewnymi regulaminami i przepisami sędziowskimi, względnie ustabilizowane przez wielokrotne powtarzanie tych samych czynności, nastawione na cel, jakim jest zwycięstwo w konkurencji), jest równocześnie zadaniem niepewnym. Nigdy nie wiadomo, kto zwycięży, a kto poniesie porażkę, mimo, iż sportowcy na ogół znają możliwości i dotychczasowe rezultaty zarówno własne, jak i swoich rywali. Zatem przed przystąpieniem danego zawodnika do startu, występować u niego mogą różnorodne objawy zdenerwowania oraz dolegliwości somatyczne, które składają się na typową reakcję wywoływaną zagrożeniem i trudnością. To, czy dany zawodnik spróbuje podołać zadaniu, czy też będzie się raczej z niego wycofywał zależy od znaczenia, jakie nada zachodzącej sytuacji – czy jest ono dla niego zagrożeniem, czy wyzwaniem. Стрес є невід'ємною частиною сучасного життя. Одним із прикладів емоційного стресу є заняття спортом. Бути спортсменом автоматично приносить із собою потреба пережити стрес і виробити ефективні стратегії подолання. Конкуренти їм часто доводиться адаптуватися до величезних тренувальних навантажень, бути націленим на постійне підвищення своїх результатів і балансувати на межі власних можливостей, що сприяє формуванню хронічної втоми, стресу, а отже – сприяє появі травм. Спортсмени, здається відчувати сильний стрес у повсякденному житті, погано справлятися з проблемами та мати погана соціальна підтримка більше схильна до ризику отримати травму, ніж ті, у кого гірша історія стресових факторів, з позитивними індивідуальними характеристиками (такими як висока мотивація досягнення, психічна стійкість, оптимізм), або з широким спектром використаних стратегій виправлення. Більше того, поранення таких одиниць воно може бути серйознішим і його наслідки можуть тривати довше. Спортивне завдання, хоча з одного боку так і є дуже формалізований і типовий (оскільки добре зрозумілий усім учасникам, визначений певними правилами та положеннями суддів, відносно стабілізований багаторазовим повторенням та сама діяльність, спрямована на перемогу в змаганні), є водночас невизначеним завданням. Ніколи не знаєш, хто виграє, а хто програє, хоча спортсмени взагалі вони знають можливості та результати, як для себе, так і для своїх суперників. Тому перед тим, як даний учасник стартує, у нього можуть виникнути різні симптоми нервозності та соматичні скарги, які є типовою реакцією на загрозу та труднощі. Від цього залежить, чи спробує даний гравець впоратися із завданням або скоріше відмовитися від нього значення, яке це надасть поточній ситуації – чи це загроза, чи виклик.