Перегляд за Автор "Ilin V. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Методи і принципи філософії у формуванні громадянина України(Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023) Ільїн В. В.; Гальченко М. С.; Ліпін М. В.; Скринник З. Е.; Савчук Н. В.; Ковальов О. Г.; Федорчук О. А.; Ilin V. V.; Halchenko M. S.; Lipin M. V.; Skrynnyk Z. E; Savchuk N. V.; Kovalov O. H.; Fedorchu O. A.У монографії досліджується проблема філософських методів пізнання в контексті спрямованості навчання закладів середньої освіти на формування громадянина України. Розглянуто генезу філософського пізнання в стратегіях побудови наукової освіти. Проведено аналіз взаємодії філософії, освіти і мислення в гетерогенності сучасного соціально-культурного простору. Досліджується сутність педагогічної філософії учителя як життєвої програми учня в ситуації подальшого розвитку громадянського суспільства в Україні. Розглянуто особливості філософського пізнання в освітніх практиках інформаційно-цифрової епохи. Книга розрахована на вчених, освітян, викладачів, аспірантів, усіх, кого цікавлять проблеми розвитку української людини в умовах геополітичних викликів. The monograph examines the problem of philosophical methods of cognition in the context of the focus of secondary education on the formation of a citizen of Ukraine. The genesis of philosophical cognition in the strategies of building scientific education is considered. The interaction of philosophy, education and thinking in the heterogeneity of the modern socio-cultural space is analyzed. The essence of the teacher's pedagogical philosophy as a student's life program in the situation of further development of civil society in Ukraine is investigated. The features of philosophical cognition in the educational practices of the information and digital age are considered. The book is intended for scientists, educators, teachers, graduate students, and anyone interested in the problems of Ukrainian human development in the context of geopolitical challenges.Документ Філософія як засіб розвитку дитини: обдарованість, знання, творчість(Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023) Кремень В. Г.; Гальченко М. С.; Ільїн В. В.; Kremen V. H.; Halchenko M. S.; Ilin V. V.У навчальному посібнику розглядається проблема філософії для дітей. Визначено основні тенденції формування творчого мислення школярів у контексті головних принципових положень філософського знання. Показано значення і роль філософії у вихованні самодостатності молодого покоління. Підкреслено, що філософія завжди спрямована на конкретну людину, з її настроями і бажанням знайти відповіді на доленосні питання життя. Обґрунтовано необхідність вивчення філософії молодим поколінням. Матеріал навчального посібника розрахований на учнів закладів загальної середньої освіти, учителів, усіх, хто цікавиться проблемами філософії. The textbook deals with the problem of philosophy for children. The main trends in the formation of creative thinking of schoolchildren in the context of the main principles of philosophical knowledge are identified. The importance and role of philosophy in the education of self-sufficiency of the younger generation is shown. It is emphasized that philosophy is always aimed at a particular person, with his or her moods and desire to find answers to the crucial questions of life. The necessity of studying philosophy by the younger generation is substantiated. The textbook is intended for students of general secondary education institutions, teachers, and anyone interested in philosophy.