Перегляд за Автор "Huk, Hanna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Внесок Володимира Марусина у становлення і розвиток спортивної спеціалізації " Настільний теніс " у ЛДУФК(2018) Гук, Ганна; Huk, Hanna; Сова, Андрій; Sova, AndriiМета дослідження: узагальнити дані про внесок Володимира Марусина у становлення та розвиток спортивної спеціалізації «настільний теніс» у ЛДУФК.Документ Внесок Володимира Марусина у становлення і розвиток спортивної спеціалізації " Настільний теніс " у ЛДУФК(2018) Гук, Ганна; Huk, Hanna; Сова, Андрій; Sova, AndriiМета дослідження: узагальнити дані про внесок Володимира Марусина у становлення та розвиток спортивної спеціалізації «настільний теніс» у ЛДУФК.Документ Вплив засобів настільного тенісу на розвиток фізичних якостей школярів інклюзивних класів(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Гук, Ганна; Мороз, Ростислав; Цар, Уляна; Huk, Hanna; Moroz, Rostyslav; Tsar, UlianaМета – обґрунтувати можливість застосування засобів настільного тенісу для розвитку фізичних якостей школярів інклюзивних класів. The goal is to substantiate the possibility of using table tennis tools for development physical qualities of schoolchildren in inclusive classes.Документ Засоби настільного тенісу у фізичному вихованні дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Боднар, Іванна; Окопний, Андрій; Гук, Ганна; Bodnar, Ivanna; Okopnyi, Andrii; Huk, HannaУ результаті аналізу сучасних досліджень з тематики настільного тенісу з’ясовано, що регулярні заняття настільним тенісом сприяють всебічному фізичному розвиткові, зміцненню здоров’я, підвищенню працездатності та рухової активності як дітей з особливими освітніми потребами, так й кожної дитини загалом. As a result of the analysis of modern research on the topic of table tennis, it was found that regular table tennis lessons contribute to comprehensive physical development, strengthening health, increasing work capacity and motor activity of both children with special educational needs and every child in general.Документ Оцінювання змістової валідності протоколу «Канадське оцінювання грамотності у фізичній культурі – 2»(2023) Павлова, Юлія; Боднар, Іванна; Гук, Ганна; Pavlova, Yuliia; Bodnar, Ivanna; Huk, HannaМета роботи – адаптація протоколу «Канадське оцінювання грамотності у фізичній культурі» (CAPL-2) та аналіз змістової валідності афективного та когнітивного доменів із використанням експертного оцінювання. Topicality. In order to stimulate physical literacy research, it is crucial to adapt methods of high quality. The work aims to adapt the Canadian Assessment of Physical Literacy-2 (CAPL-2) protocol and analyze the content validity of the affective and cognitive domains using expert evaluation.Документ Підвищенння рівня фізичної підготовленості за методикою «Табата» для майбутніх фахівців дизайнерів(2022) Гуцул, Н. З.; Лешик, В. В.; Рихаль, Володимир; Гук, Ганна; Hutsul, N. Z.; Leshyk, V. V.; Rykhal, Volodymyr; Huk, HannaМета – оцінити вплив методики «Табата» на фізичну підготовленість майбутніх фахівців дизайнерів. The goal is to assess the impact of the Tabata technique on the physical fitness of future designers.Документ Український переклад та культурне адаптування протоколу СAPL-2 для оцінювання грамотності у фізичній культурі дітей віком 8–12 років(Чернівецький нац. ун-т імені Ю. Федьковича, 2023) Павлова, Юлія; Боднар, Іванна; Гук, Ганна; Pavlova, Yuliia; Bodnar, Ivanna; Huk, HannaМетою цього дослідження було культурне адаптування та оцінювання змістової валідності протоколу CAPL-2. The purpose of this study was cultural adaptation and evaluation of content validity of the protocol CAPL-2.