Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Huk, Anna"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Ефективне фізичне виховання в інклюзивних класах із погляду вчителів фізичної культури
    (2023) Боднар, Іванна; Слімаковський, Олег; Гук, Анна; Bodnar, Ivanna; Slimakovskyi, Oleh; Huk, Anna
    Сьогодні запроваджено Нову українську школу, а з нею – й інклюзивну освіту. Зростає важливість забезпечення якісних освітніх послуг для школярів. Наукових досліджень щодо фундаментальних аспектів інклюзивного фізичного виховання виявляється недостатньо. Мета роботи – установити рейтинг чинників, які перешкоджають ефективній організації процесу фізичного виховання в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти; з’ясувати підходи, важливі для того, щоб фізичне виховання в інклюзивних класах було ефективним. . Today, the New Ukrainian School was introduced, and with it, inclusive education. The importance of providing high-quality educational services for schoolchildren is growing. Scientific research devoted to the fundamental aspects of inclusive physical education appears to be insufficient. The Purpose of the work is to establish a rating of factors that prevent the effective organization of the physical education process in inclusive classes of general secondary education institutions; to find out which approaches are important for physical education in inclusive classrooms to be effective.
  • Документ
    Порівняльна ефективність інтегративної та сегретативної моделей фізичного виховання учнів старших класів
    (2020-10-09) Боднар, Іванна; Мильчук, Соломія; Гук, Анна; Bodnar, Ivanna; Mylchuk, Solomiia; Huk, Anna
    Мета дослідження полягає в порівнянні ефективності інтегративного та сегрегативного фізичного виховання учнів старших класів.
  • Документ
    Порівняльна ефектинвність інтегративної та сегрегативної моделей фізичного виховання учнів старших класів
    (2020-10-08) Боднар, Іванна; Мильчук, Соломія; Гук, Анна; Bodnar, Ivanna; Mylchuk, Solomiia; Huk, Anna
    Мета дослідження полягає в порівнянні ефективності інтегративного та сегрегативного фізичного виховання учнів старших класів.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок