Перегляд за Автор "Dukh, T. I."
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз та методика навчання техніки бігу на короткі дистанції : лекція з навчальної дисципліни „Теорія і методика обраного виду спорту, спортивно-педагогічне вдосконалення" для студентів спеціальності 017 „Фізична культура і спорт”, 014 „Середня освіта (фізична культура)”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-04) Дух, Т. І.; Dukh, T. I.; Кафедра легкої атлетикиДокумент Аналіз та методика навчання техніки бігу на короткі дистанції та стрибка у довжину : лекція з з навчальної дисципліни „Теорія та методика легкої атлетики” для студентів спеціальностей 017 „Фізична культура і спорт”, 014 „Середня освіта (фізична культура)”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-04) Дух, Т. І.; Dukh, T. I.; Кафедра легкої атлетикиДокумент Аналіз та методика навчання техніки стрибка у довжину : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика обраного виду спорту, спортивно-педагогічне вдосконалення" для студентів спеціальності 017 „Фізична культура і спорт”, 014 „Середня освіта (фізична культура)”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-04) Дух, Т. І.; Dukh, T. I.; Кафедра легкої атлетикиДокумент Легка атлетика(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Свищ, Я. С.; Дунець-Лесько, А. В.; Дух, Т. І.; Павлось, О. О.; Конестяпін, В. Г.; Чорненька, Г. В.; Прокопенко, В. І.; Західний, В. Р.; Когут, Ю.В.; Строкун, М. Я.; Svyshch, Ya. S.; Dunets-Lesko, A. V.; Dukh, T. I.; Pavlos, O. O.; Konestiapin, V. H.; Chornenka, H. V.; Prokopenko, V. I.; Zakhidnyi, V. R.; Kohut, Yu.V.; Strokun, M. Ia.Посібник підготовлено відповідно до навчальної програми з дисциплін «Теорія і методика легкої атлетики» й «Теорія і методика обраного виду спорту, спортивно-педагогічне вдосконалення» для закладів вищої освіти України. У посібнику розкрито теоретичні положення і методичні основи підготовки студентів усіх спеціальностей із легкої атлетики. Подано зародження та становлення легкої атлетики як виду спорту. Для кожного виду легкої атлетики наведено історичні відомості про його розвиток, еволюцію техніки та зростання результатів; подано аналіз техніки, методику навчання. Описано правила змагань і вимоги до місць проведення змагань із легкоатлетичних видів. Для студентів закладів вищої освіти фізкультурно-спортивного профілю, викладачів, тренерів, інструкторів, а також широкого кола читачів.Документ Легка атлетика - основа оздоровлення, навчання і виховання студентів вищих навчальних закладів(ЛНУВМ та БТ імені С. З. Гжицького, 2012) Приставський, Т. Г.; Лемешко, В. Й.; Дух, Т. І.; Prystayskyi, T. H.; Lemeshko, V. Y.; Dukh, T. I.У навчапьно-методичному посібнику обґрунтовується важливість занять з пріоритетним застосуванням засобів легкої атлетики в системі фізичного виховання вищих навчальних закладів. В посібнику розкриті актуальність проведення самостійних занять та самоконтролю студентів під час фізичних навантажень. Окремим розділом викладено рекомендації щодо розвитку фізичних якостей методом колового тренування. Навчально-методичний посібник рекомендується для студентів вищих навчальних закладів під час проходження дисципліни «Фізичне виховання», викладачів, інструкторів, учителів фізичної культури загальноосвітніх шкіл, а також для широкого кола читачів, які дбають про своє здоров'я та фізичний розвиток.Документ Оцінювання фізичної підготовленості та здоров'я різних груп населення(ЛДУФК, 2018) Боднар, І. Р.; Виноградський, Б. А.; Павлова, Ю. О.; Ріпак, М. О.; Дух, Т. І.; Стефанишин, М. В.; Bodnar, I. R.; Vynohradskyi, B. A.; Pavlova, Yu. O.; Ripak, M. O.; Dukh, T. I.; Stefanyshyn, M. V.Розробка й обґрунтування системи комплексного оцінювання загальної фізичної підготовленості та працездатності різних верств населення викликає особливе зацікавлення дослідників, бо комплексна оцінка виконує функції орієнтування та інформування , відбору, рангування і передбачення майбутніх перспектив у сфері фізичного виховання та рухової активності загалом. Тестові випробування і відповідні нормативи мають вагоме значення під час оцінювання рівня фізичної підготовленості населення країн світу. Окрім виконання функції самого оцінювання населення відповідного віку, тести рівня фізичної підготовленості є стимулювальними чинниками й орієнтирами для заохочення дітей і підлітків, студентів, дорослих людей до систематичних занять руховою активністю. У монографії враховано досвід контролю й оцінювання фізичної підготовленості, фізичного розвитку та якості життя людини і запропоновано нові засоби, методи, підходи, а також конкретні результати досліджень та аналізу отриманих результатів. Для науковців, спеціалістів, студентів, які працюють і здобувають знання у галузі фізичного виховання і спорту.Документ Оцінювання фізичної підготовленості та здоров'я різних груп населення(ЛДУФК, 2018) Боднар, І. Р.; Виноградський, Б. А.; Павлова, Ю. О.; Ріпак, М. О.; Дух, Т. І.; Стефанишин, М. В.; Bodnar, I. R.; Vynohradskyi, B. A.; Pavlova, Yu. O.; Ripak, M. O.; Dukh, T. I.; Stefanyshyn, M. V.Розробка й обґрунтування системи комплексного оцінювання загальної фізичної підготовленості та працездатності різних верств населення викликає особливе зацікавлення дослідників, бо комплексна оцінка виконує функції орієнтування та інформування , відбору, рангування і передбачення майбутніх перспектив у сфері фізичного виховання та рухової активності загалом. Тестові випробування і відповідні нормативи мають вагоме значення під час оцінювання рівня фізичної підготовленості населення країн світу. Окрім виконання функції самого оцінювання населення відповідного віку, тести рівня фізичної підготовленості є стимулювальними чинниками й орієнтирами для заохочення дітей і підлітків, студентів, дорослих людей до систематичних занять руховою активністю. У монографії враховано досвід контролю й оцінювання фізичної підготовленості, фізичного розвитку та якості життя людини і запропоновано нові засоби, методи, підходи, а також конкретні результати досліджень та аналізу отриманих результатів. Для науковців, спеціалістів, студентів, які працюють і здобувають знання у галузі фізичного виховання і спорту.Документ Побудова навчально-тренувальних занять з легкої атлетики : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика обраного виду спорту, спортивно-педагогічне вдосконалення" для студентів спеціальності 017 „Фізична культура і спорт”, 014 „Середня освіта (фізична культура)”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-05) Дух, Т. І.; Dukh, T. I.; Кафедра легкої атлетикиДокумент Сучасний стан організації фізичної підготовки курсантів закладів вищої освіти органів внутрішніх справ(2021-12-02) Павлова, Ю. О.; Андрес, А. С.; Дух, Т. І.; Крижановський, В. О.; Швець, В. Л.; Pavlova, Yu. O.; Andres, A. S.; Dukh, T. I.; Kryzhanovskyi, V. O.; Shvets, V. L.Метою роботи було узагальнити досвід щодо сучасних методик організації фізичної підготовки правоохоронців та критеріїв оцінки фізичної підготовленості до вступу у поліцію. Результати дослідження. У статті розглянуто актуальні проблеми щодо організації фізичної підготовки курсантів закладів вищої освіти органів внутрішніх справ. Провівши детальний аналіз стану організації фізичної підготовки курсантів ОВС встановлено негативну динаміку фізичної підготовленості курсантів. На старших курсах рівень показників фізичної підготовленості знижується. Вивчено сучасні тенденції удосконалення фізичної підготовки правоохоронців, та необхідні умови для розвитку професійно важливих фізичних якостей правоохоронців. Здійснено порівняльний аналіз українського та зарубіжного досвіду професійного відбору і критеріїв оцінки фізичної підготовленості до правоохоронних органів.Документ Теорія і методика легкої атлетики : тематика практичних занять для студентів спеціальність 014 середня освіта (фізична культура(2019-07-09) Дунець-Лесько, А. В.; Дух, Т. І.; Dunets-Lesko, A. V.; Dukh, T. I.; Кафедра легкої атлетикиДокумент Теорія і методика легкої атлетики : дидактичне забезпечення самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни, галузь знань 01 „Освіта”, спеціальність 017 „Фізична культура і спорт”, факультет фізичної культури і спорту, післядипломної та заочної освіти, рівень освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-25) Дух, Т. І.; Дунець-Лесько, А. В.; Dukh, T. I.; Dunets-Lesko, A. V.; Кафедра легкої атлетикиДокумент Теорія і методика легкої атлетики : екзаменаційні вимоги рівень освіти «бакалавр», спеціальність 014 - Середня освіта (фізична культура)(2019-07-08) Дунець-Лесько, А. В.; Дух., Т. І.; Dunets-Lesko, A. V.; Dukh, T. I.; Кафедра легкої атлетикиДокумент Теорія і методика легкої атлетики : екзаменаційні вимоги з навчальної дисципліни, галузь знань 01 „Освіта”, спеціальність 017 „Фізична культура і спорт”, факультет фізичної культури і спорту, післядипломної та заочної освіти рівень освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-25) Дух, Т. І.; Дунець-Лесько, А. В.; Dukh, T. I.; Dunets-Lesko, A. V.; Кафедра легкої атлетикиДокумент Теорія і методика легкої атлетики : порядок оцінювання результатів навчання з навчальної дисципліни, галузь знань 01 „Освіта”, спеціальність 017 „Фізична культура і спорт”, факультет фізичної культури і спорту, післядипломної та заочної освіти, рівень освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-25) Дух, Т. І.; Дунець-Лесько, А. В.; Dukh, T. I.; Dunets-Lesko, A. V.; Кафедра легкої атлетикиДокумент Теорія і методика легкої атлетики : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 01 „Освіта”, спеціальність 017 „Фізична культура і спорт”, факультет фізичної культури і спорту, післядипломної та заочної освіти, рівень освіти: бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-25) Дух, Т. І.; Дунець-Лесько, А. В.; Dukh, T. I.; Dunets-Lesko, A. V.; Кафедра легкої атлетикиМета навчальної дисципліни - набуття студентами теоретичних і практичних знань, умінь, навичок викладання видів легкої атлетики, які входять до програми з фізичного виховання загальноосвітніх шкіл, дитячоюнацьких спортивних шкіл, коледжів, середніх та вищих навчальних закладів усіх рівнів акредитації.Документ Теорія і методика легкої атлетики : теми практичних занять з навчальної дисципліни, галузь знань 01 „Освіта”, спеціальність 017 „Фізична культура і спорт”, факультет фізичної культури і спорту, післядипломної та заочної освіти , рівень освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-25) Дух, Т. І.; Дунець-Лесько, А. В.; Dukh, T. I.; Dunets-Lesko, A. V.; Кафедра легкої атлетикиДокумент Теорія і методика легкої атлетики : теми семінарських занять з навчальної дисципліни, галузь знань 01 „Освіта”, спеціальність 017 „Фізична культура і спорт”, факультет фізичної культури і спорту, післядипломної та заочної освіти, рівень освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-25) Дух, Т. І.; Дунець-Лесько, А. В.; Dukh, T. I.; Dunets-Lesko, A. V.; Кафедра легкої атлетикиДокумент Теорія і методика легкої атлетики :екзаменаційні вимоги рівень освіти «бакалавр», спеціальність - 017 фізична культура і спорт(2019-07-08) Дунець-Лесько, А. В.; Дух, Т. І.; Dunets-Lesko, A. V.; Dukh, T. I.; Кафедра легкої атлетикиДокумент Теорія і методика обраного виду спорту, спортивно-педагогічне вдосконалення : дидактичне забезпечення самостійної роботи з навчальної дисципліни, галузь знань 01 „Освіта”, спеціальність 014 „Середня освіта", спеціалізація 014.11 „Середня освіта (фізична культура)” факультет педагогічної освіти, післядипломної та заочної освіти, рівень вищої освіти - перший бакалаврський, ступінь - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-25) Конестяпін, В. Г.; Дух, Т. І.; Чорненька, Г. В.; Konestiapin, V. H.; Dukh, T. I.; Chornenka, H. V.; Кафедра легкої атлетикиДокумент Теорія і методика обраного виду спорту, спортивно-педагогічне вдосконалення : екзаменаційні вимоги з навчальної дисципліни, галузь знань 01 „Освіта”, спеціальність 014 „Середня освіта", спеціалізація 014.11 „Середня освіта (фізична культура)” факультет педагогічної освіти, післядипломної та заочної освіти, рівень вищої освіти - перший бакалаврський, ступінь - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-25) Конестяпін, В. Г.; Дух, Т. І.; Чорненька, Г. В.; Konestiapin, V. H.; Dukh, T. I.; Chornenka, H. V.; Кафедра легкої атлетики