Перегляд за Автор "Bubela, Oleh"
Зараз показуємо 1 - 20 з 146
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз показників фізичної підготовленості офіцерів запасу(ЛДУФК, 2019-12-24) Яворський, Андрій; Бубела, Олег; Яворський, Тарас; Yavorskyi, Andrii; Bubela, Oleh; Yavorskyi, TarasМета – проаналізувати вплив авторської програми на показники фізичної підготовленості (на прикладі подолання смуги перешкод).Документ Аналіз показників фізичної підготовленості офіцерів запасу(ЛДУФК, 2019-12-24) Яворський, Андрій; Бубела, Олег; Яворський, Тарас; Yavorskyi, Andrii; Bubela, Oleh; Yavorskyi, TarasМета – проаналізувати вплив авторської програми на показники фізичної підготовленості (на прикладі подолання смуги перешкод).Документ Бистрість як рухова якість людини. Основи методики розвитку бистрості : лекція з навчальної дисципліни "ТІМОВС і СПВ" для студентів 2 курсу спеціальності 017 "Фізична культура і спорт"(2019-05-06) Бубела, Олег; Bubela, Oleh; Кафедра гімнастикиДокумент Бистрість як рухова якість людини. Основи методики розвитку бистрості : лекція з навчальної дисципліни "ТІМОВС і СПВ" для студентів 2 курсу спеціальності 014 "Середня освіта (фізична культура)", 017 "Фізична культура і спорт" (різні групи населення)(2019-05-03) Бубела, Олег; Bubela, Oleh; Кафедра гімнастикиДокумент Використання засобів хореографії для формування постави на заняттях з дітьми віком 6-8 років, які займаються спортивними танцями(ЛДУФК, 2017) Андрушко, Артур; Бубела, Олег; Осадців, Тарас; Bubela, Oleh; Andrushko, Artur; Osadtsiv, TarasМета дослідження – дослідити використання засобів хореографії для формування постави на заняттях з дітьми віком 6–8 років, які займаються спортивними танцями.Документ Використання комп'ютерних технологій для вдосконалення методики самостійної роботи з дітьми 5 - 9 років(2001) Бубела, Олег; Bubela, OlehНоше exercises are one of the basic forms of pupils independent work. The main appointment of home exercises - make pupil’s health stronger, keep and form right posture, increase the level of physical development and obtain rich movement experience.Документ Використання комп'ютерних технологій для вдосконалення методики самостійної роботи з дітьми 5 - 9 років(2001) Бубела, Олег; Bubela, OlehНоше exercises are one of the basic forms of pupils independent work. The main appointment of home exercises - make pupil’s health stronger, keep and form right posture, increase the level of physical development and obtain rich movement experience.Документ Витривалість як рухова якість людини. Основи методики розвитку витривалості : лекція з навчальної дисципліни "ТІМОВС і СПВ" для студентів 2 курсу спеціальності 014 "Середня освіта (фізична культура), 017 "Фізична культура і спорт" (різні групи населення)(2019-05-03) Бубела, Олег; Bubela, Oleh; Кафедра гімнастикиДокумент Витривалість як рухова якість людини. Основи методики розвитку витривалості : лекція з навчальної дисципліни "ТІМОВС і СПВ" для студентів 2 курсу спеціальності 017 "Фізична культура і спорт"(2019-05-06) Бубела, Олег; Bubela, Oleh; Кафедра гімнастикиДокумент Вплив занять аква–аеробікою на фізичний розвиток жінок 20–25 років .(2020-05-07) Бубела, Олег; Пугач, Наталія; Петрина, Леся; Bubela, Oleh; Puhach, Nataliia; Petryna, LesiaНаукове дослідження спрямоване на оптимізацію тренувального процесу дівчат 20–25 років, що займаються аква–аеробікою. В результаті проведеного дослідження визначено рівень фізичного розвитку жінок 20–25 років, які займаються аква–аеробікою; розроблено методичні положення стосовно побудови занять аква–аеробікою; отримано об’єктивні кількісні данні, які характеризують ефективність методичних положень і дозволяють оцінити динаміку змін фізичного розвитку тих, які займаються.Документ Вплив занять різними видами аеробіки на морфофункціональні та фізичні показники жінок 19 - 21 років(2005) Бубела, Олег; Bubela, Oleh; Петренко, Костянтин; Petrenko, Kostiantyn; Ріпак, Ігор; Ripak, IhorДокумент Вплив занять різними видами аеробіки на морфофункціональні та фізичні показники жінок 19 - 21 років(2005) Бубела, Олег; Bubela, Oleh; Петренко, Костянтин; Petrenko, Kostiantyn; Ріпак, Ігор; Ripak, IhorДокумент Вплив занять степ-аеробіки на фізичну підготовленість дівчат підліткового віку(ЛДУФК, 2017) Дуб, Юлія; Бубела, Олег; Сениця, Михайло; Dub, Yuliia; Bubela, Oleh; Senytsia, MykhailoМета дослідження – обґрунтувати зміст уроків фізичної культури для дівчат віком 13 та 14 років з пріоритетним використанням засобів степ-аеробіки для підвищення рівня фізичної підготовленості.Документ Вікові особливості поведінкових характеристик дітей дошкільного віку(2018) Пасічник, Вікторія; Пітин, Мар'ян; Бубела, Олег; Pasichnyk, Viktoriia; Pityn, Marian; Bubela, OlehФормування, збереження, зміцнення та відновлення здоров’я молодого покоління, убезпечення його життєдіяльності – одне з основних завдань держави. Передусім, воно актуалізується у дошкільному віці, коли відбувається створення базових компонентів формування особистості дитини. Наявна система дошкільної освіти в Україні потребує якісного реформування в контексті переходу до диференціації навчання. За таких обставин значно підвищується роль фізичного виховання у системі дошкільної освіти, потенціал якого не лише у впливі на рухову сферу, а й на духовну, особистісну та соціальну. При цьому необхідний диференційований підхід, який враховує вік, стан здоров`я, фізичної підготовленості, а також типологічні особливості нервової системи дітей дошкільного віку. Мета дослідження: визначити вікові особливості дітей дошкільного віку за поведінковими характеристиками. Матеріал і методи: дослідження проводилося на базі дошкільних навчальних закладів м. Львова та Львівської області у 2017 році. Усього у дослідженні взяли участь 1188 дітей дошкільного віку, серед них 418 дітей (216 хлопчиків, 202 дівчаток) молодшого дошкільного віку (3–4 роки), 350 – (180 хлопчиків, 170 дівчаток) середнього дошкільного віку (4–5 років) та 420 – (211 хлопчиків, 209 дівчаток) старшого дошкільного віку (5–6 років) та 78 вихователів-педагогів. У роботі застосовано такі методи дослідження: загальнонаукові (аналіз, узагальнення даних літературних джерел); педагогічні (констатувальний експеримент); анкетування, математичної статистики. Зазначено, що в процесі фізичного виховання педагогам необхідно дотримуватися диференційованого підходу, який враховує типологічні особливості нервової системи дітей 3–6 років. Встановлено, що серед дітей дошкільного віку траплялися усі типи нервової системи з тенденцією до переважання дітей з врівноваженою нервовою системою. Співвідношення кількості дітей 3–6 років із різними типами нервової системи була майже однаковою в усіх вікових підгрупах дівчаток і хлопчиків.Документ Гнучкість як рухова якість людини. Основи методики розвитку гнучкості : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічного вдосконалення" для студентів 2 курсу спеціальності 014 "Середня освіта (фізична культура", 017 "Фізична культура і спорт" (різні групи населення)(2019-05-03) Бубела, Олег; Bubela, Oleh; Кафедра гімнастикиДокумент Гнучкість як рухова якість людини. Основи методики розвитку гнучкості : лекція з навчальної дисципліни "ТІМОВС і СПВ" для студентів 2 курсу спеціальності 017 "Фізична культура і спорт"(2019-05-06) Бубела, Олег; Bubela, Oleh; Кафедра гімнастикиДокумент Гімнастика в системі фізичного виховання : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика гімнастики, ритміки та хореографії" для студентів 1 курсу спеціальності 017 "Фізична культура і спорт"(2019-04-26) Бубела, Олег; Bubela, Oleh; Кафедра гімнастикиДокумент Гімнастика в системі фізичного виховання : лекція з навчальної дисципліни "Теорія і методика гімнастики, ритміки і хореографії" для студентів 1 курсу спеціальності 014 "Середня освіта" (фізична культура), спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" (різні групи населення)(2019-04-26) Бубела, Олег; Bubela, Oleh; Кафедра гімнастикиДокумент Документ Ефективність варіативних модулів тренувальних засобів швидкісно-силової підготовки бадмінтоністів на етапі спеціалізованої базової підготовки(2016) Каратник, Іван; Karatnyk, Ivan; Гречанюк, Оксана; Hrechaniuk, Oksana; Бубела, Олег; Bubela, Oleh; Пітин, Мар'ян; Pityn, MariianУ статті встановлено ефективність використання окремих варіативних модулів тренувальних засобів швидкісно - силової підготовки в навчально-тренувальному процесі бадмінтоністів на етапі спеціалізованої базової підготовки. Визначено, що більша ефективність модуля 1 присутня за показниками контрольних вправ «Стрибки на скакалці (рази)», «Переміщення між двома лініями 2х5 метрів вперед обличчям, назад спиною (с)», «Переміщення по корту за 15 с (к-ть пройдених точок)» − 2,58−6,34% від вихідного рівня. За модулем 2 достовірно вищі (р≤0,05−0,01) прирости швидкісно-силової підготовленості зафіксовані за контрольними вправами: «Згинання та розгинання рук в упорі лежачи на підлозі за 15 с (к-ть раз)», «Піднімання тулуба в сід з положення лежачи протягом 30 с (к-ть раз)»; «Зміна положень ніг у випаді за 15 с (к-ть раз)» − 3,53−5,43% від вихідного рівня. Модуль 3 – довів свою ефективність за контрольними вправами «Стрибок в довжину з місця з двох ніг (см)»; «Згинання та розгинання рук в упорі лежачи на підлозі за 15 с (к-ть раз)»; «Метання набивного м’яча (2 кг) з вихідного положення стоячи однією рукою (м)» − 3,39−6,26% (р≤0,05−0,01).