Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/10379
Переглянути
Перегляд Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters за Автор "Ali, Hamade"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Correlation Between Physical Fitness And Motivation For Physical Activity In Children With Autism Spectrum Disorders(2021) Ali, Hamade; Petrusenko, Oleksandra; Алі, Хамаде; Петрусенко, ОлександраInformation on the correlation of physical fitness indicators to indicators of motivation for physical activity (PA) in schoolchildren with autism spectrum disorders (ASD) is very limited. The lack of such information makes it impossible to collect informative tests that best assess the level of РА literacy. It also hampers the effective identification of appropriate and effective means for the formation of РА literacy among schoolchildren with ASD. The study aims at comparing the levels of physical fitness and motivation for PA in children with ASD with their peers without disorders; determining the degree of correlation between physical fitness and motivation for physical activity in children with ASD. Data were collected from two Ukrainian samples: 18 children with ASD aged 11–13 years, and 30 children aged 11–12 years without ASD diagnosis. Results. Most of the correlation coefficients between the indices of physical fitness and motivation for РА in children with ASD (9/12) are reliable. This suggests that motivation to РА (defined by the CAPL-2 methodology) is an informative criterion of РА literacy of children with ASD. Significant correlations with motivation for РА in schoolchildren with ASD were observed in the results of two exercise tests.Інформація про співвідношення показників фізичної підготовленості до показників мотивація до рухової активності (ФД) у школярів з розладами аутичного спектру (РАС) дуже обмежений. Відсутність такої інформації унеможливлює збір інформативних тестів які найкраще оцінюють рівень РА грамотності. Це також перешкоджає ефективній ідентифікації доцільний та ефективний засіб формування РА грамотності у школярів с РАС. Метою дослідження є порівняння рівнів фізичної підготовленості та мотивації до ПА у діти з РАС з однолітками без розладів; визначення ступеня кореляції між фізичною підготовленістю та мотивацією до фізичної активності у дітей з РАС. Дані були зібрано з двох українських вибірок: 18 дітей з РАС віком 11–13 років та 30 діти 11–12 років без діагнозу РАС. Результати. Велика частина кореляції коефіцієнти між показниками фізичної підготовленості та мотивації до РА у дітей с ASD (9/12) надійні. Це свідчить про те, що мотивація до РА (визначена CAPL-2 методика) є інформативним критерієм РА-грамотності дітей з РАС. Значний виявлено кореляції з мотивацією до РА у школярів з РАС з двох контрольних робіт.Документ Inclusive physical education program of schoolchildren with autism spectrum disorders(2022-12-25) Bodnar, Ivanna; Pavlova, Iuliia; Ali, Hamade; Боднар, Іванна; Павлова, Юлія; Алі ХамадеAn inclusive physical education curriculum for children with autism spectrum disorders was made up and incorporated into the process of physical education in secondary schools. At the beginning and the end of the pedagogical experiment, 12-year-old children were tested in the experimental (involved in the author's program, n=9) and control groups (involved in the traditional curriculum, n=11). The indicators of psychophysical fitness of children were determined according to the results of 19 test exercises. The reliability of the differences was determined by the Mann-Whitney U test. Складено програму інклюзивного фізичного виховання дітей з розладами аутичного спектра, яка впроваджена в процес фізичного виховання в загальноосвітніх школах. На початку та в кінці педагогічного експерименту було проведено тестування дітей 12 років експериментальної (займалися за авторською програмою, n=9) та контрольної груп (займалися за традиційною програмою, n=11). Показники психофізичної підготовленості дітей визначали за результатами виконання 19 тестових вправ. Достовірність відмінностей визначали за U-критерієм Манна-Уітні.