Методичні вказівки та тематика дипломних (магістерських) проектів
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/11598
Переглянути
Перегляд Методичні вказівки та тематика дипломних (магістерських) проектів за Автор "Ivanova, Liliia"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Кон'юнктура ринків : методичні вказівки та вимоги до виконання курсової роботи з дисципліни для студентів денної та заочної форм навчання галузі знань 0305 "Економіка та підприємництво" напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг"(Видавництво Львівської комерційної академії, 2010) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Музика, О.; Muzyka, O.Курсова робота є важливим підготовчим етапом для виконання дипломної та магістерської роботи з напряму підготовки «Маркетинг», об’єктивно відображає творчі та аналітичні якості студента. Підготовка і виконання курсової роботи з дисципліни «Кон’юнктура ринків» водночас є однією з важливих та необхідних форм такої діяльності студентів у вищому навчальному закладі IV рівня акредитації, як наукова робота. Беззаперечно, що основна мета наукової роботи якраз і полягає у формуванні у студентів світогляду, активізації пізнавальної діяльності, систематизації, закріпленні та розширенні отриманих знань і вмінь під час вирішення навчальних, наукових та підприємницьких завдань. Курсова робота повинна мати комплексний характер, бути логічно завершеною, відображати творчі аналітичні якості студента, які дають можливість оцінити отримані знання та вміння, їх практичне застосування.Документ Методичні рекомендації до підготовки кваліфікаційних робіт другого (магістерського) рівня: Галузь знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальність 073 «Менеджмент»(2018) Павленчик, Наталія; Гуль, Іван; Холявка, Володимир; Павленчик, Анатолій; Криштанович, Світлана; Іванова, Лілія; Гуцуляк, Вікторія; Атаманюк, Дмитро; Завидівська, Ольга; Стахів, Ірина; Pavlenchyk, Nataliia; Hul, Ivan; Kholiavka, Volodymyr; Pavlenchyk, Anatolii; Kryshtanovych, Svitlana; Ivanova, Liliia; Hutsuliak, Viktoriia; Atamaniuk, Dmytro; Zavydivska, Olha; Stakhiv, IrynaЗаключною формою атестації випускника закладу вищої освіти є підготовка та захист магістерської роботи. Магістерська робота є самостійним кваліфікаційним науковим дослідженням, в основі якого – моделювання певних практичних рішень з актуальних проблем сьогодення. Професійний та науковий рівень магістерської роботи має відповідати освітній програмі навчання, а автор роботи – продемонструвати вміння самостійно вести науковий пошук і розв’язувати важливі науково-практичні завдання.Документ Організаційні, методичні та наукові рішення при виконанні випускних робіт зі спеціальності "Маркетинг"(Видавництво Львівської комерційної академії, 2003) Скибінський, С.; Федорчук, А.; Іванова, Лілія; Прохоренко, К.; Ivanova, LiliiaПодаються методики виконання і захисту студентами бакалаврської, дипломної, магістерської робіт зі спеціальності „Маркетинг” та наукового керівництва ними. Пропонуються: принципи добору теми; підходи до складання плану і викладу змісту основних розділів, вступу, висновків та пропозиції; критерії оцінювання; нормативи по оформленню. Значну увагу приділено математико-сгатистичному забезпеченню аналітичного та рекомендаційного розділів випускних робіт. Посібник призначено для викладачів та студентів вищих навчальних закладів третього та четвертого рівня акредитації.