Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/22
Переглянути
Перегляд Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК за Автор "Alieksieieva, Ganna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Organization of students research work in the conditions of professional orientation of the educational process(2021-09-09) Alieksieieva, Ganna; Horbatuk, Larysa; Kravchenko, Nataliya; Kindzer, Bohdan; Алексеева, Ганна; Горбатюк, Лариса; Кравченко, Наталія; Кіндзер, БогданУ статті розглянута організація науково-дослідної роботи майбутніх інженерів-педагогів в системі професійної підготовки фахівців ІТ галузі засобами проектування комп’ютерного середовища. Проаналізовано протиріччя між звичайною системою підготовки і індивідуально-творчим напрямом майбутньої професійної діяльності фахівця. Авторами проведено дослідження поняття комп’ютерного середовища, розглянуто його інформаційну, програмну і дидактичну складову. Виявлені практичні аспекти організації навчально-дослідницької діяльності майбутніх фахівців, спеціальність яких вимагає подальшого дослідження, зокрема засобами комп’ютерного середовища як об’єкта проектування. Розглянуто його інтелектуальні властивості та доведено, що вони є реакцією на дії людини. Описана модель подання знань в процесі проектування комп’ютерної середовища і доведено, що використання саме мережевий моделі у вигляді графа є найкращою для відображення сенсу цілісного образу. Завдяки мережевій моделі курс з дисципліни створюється певною структурою модулів, які складаються з тем, які містять завдання. Таке представлення даних притаманне семантичній мережі, що є об’єднанням уявлень і збережень знань всього навчального процесу в індивідуальну освітню траєкторію. Таким чином, з’являється можливість її корегування залежно від рівня ефективності опанування студентом матеріалу. Обґрунтовано інформаційна, програмна і дидактична складові комп’ютерного середовища, виявлені основні вимоги до організації науково-дослідницької роботи студентів з точки зору проектування, де гнучкість є основною властивістю системи управління, зокрема в питаннях реалізації різних форм занять з професійної підготовки. Описано приклад програмної реалізації комп’ютерного середовища з наявністю інтуїтивно-зрозумілого інтерфейсу для роботи з інформаційним контентом. Обґрунтовано, що запропоновані принципи організації науково-дослідницької роботи можуть бути також застосовані при організації науково-дослідної роботи студентів фізкультурно-спортивного профілю.