Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/36285
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Автор "Зарецька, Каріна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив нейромаркетингу на поведінку учасників послуг гостинності(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Зарецька, Каріна; Zaretska, KarinaМетою нашого дослідження є обґрунтування сутності поняття «нейромаркетинг», аналіз сучасних методів нейромаркетингу, дослідження впливу нейромаркетингу на настрій та комфорт споживачів закладів гостинності. The purpose of our research is to substantiate the essence of the concept of "neuromarketing", analysis of modern methods of neuromarketing, research on the impact of neuromarketing on mood and comfort of consumers of hospitality establishments.