Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9736
Title: Роль реклами в туризмі
Authors: Чернюк, Максим
Cherniuk, Maksym
Keywords: туризм
реклама
Issue Date: 2017
Publisher: ЛДУФК
Citation: Чернюк М. Роль реклами в туризмі / Максим Чернюк // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (18-19 травня 2017 р., м. Львів). - Львів, 2017. - С. 120-122.
Abstract: Реклама в туризмі є формою непрямого зв’язку між туристичним продуктом і споживачем. Це означає, що, надаючи інформацію про компанію та її турпродукт, реклама повинна переконати потенційних клієнтів вибрати саме цю компанію та її продукт, підсилити впевненість постійних клієнтів у правильності їх вибору.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9736
Appears in Collections:"Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник конференції Туризм_28.pdf54.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.