Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9736
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧернюк, Максим-
dc.contributor.authorCherniuk, Maksym-
dc.date.accessioned2018-03-29T08:52:57Z-
dc.date.available2018-03-29T08:52:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧернюк М. Роль реклами в туризмі / Максим Чернюк // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (18-19 травня 2017 р., м. Львів). - Львів, 2017. - С. 120-122.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9736-
dc.description.abstractРеклама в туризмі є формою непрямого зв’язку між туристичним продуктом і споживачем. Це означає, що, надаючи інформацію про компанію та її турпродукт, реклама повинна переконати потенційних клієнтів вибрати саме цю компанію та її продукт, підсилити впевненість постійних клієнтів у правильності їх вибору.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleРоль реклами в туризміuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник конференції Туризм_28.pdf54.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.