Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9724
Title: Шляхи удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції "Світ Карпат")
Authors: Перевузник, Наталія
Keywords: туризм
туристичне підприємство
маркетинг
Issue Date: 2017
Publisher: ЛДУФК
Citation: Перевузник Н. Шляхи удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції "Світ Карпат") / Наталія Перевузник // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (18-19 травня 2017 р., м. Львів). - Львів, 2017. - С. 85-88.
Abstract: В умовах сучасного ринку конкурентна боротьба між суб’єктами туристичної діяльності стає дедалі жорсткішою. Передусім, це зумовлено появою нових форм та методів економічного суперництва. Для того щоб вижити в умовах гострої конкурентної боротьби, вже недостатньо просто створювати або реалізовувати цікаві та якісні туристичні продукти. Необхідно приділяти значно більше уваги різним аспектам маркетингової діяльності туристичних підприємств.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9724
Appears in Collections:"Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник конференції Туризм_20.pdf71.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.