Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9724
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПеревузник, Наталія-
dc.date.accessioned2018-03-29T07:34:25Z-
dc.date.available2018-03-29T07:34:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПеревузник Н. Шляхи удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції "Світ Карпат") / Наталія Перевузник // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (18-19 травня 2017 р., м. Львів). - Львів, 2017. - С. 85-88.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9724-
dc.description.abstractВ умовах сучасного ринку конкурентна боротьба між суб’єктами туристичної діяльності стає дедалі жорсткішою. Передусім, це зумовлено появою нових форм та методів економічного суперництва. Для того щоб вижити в умовах гострої конкурентної боротьби, вже недостатньо просто створювати або реалізовувати цікаві та якісні туристичні продукти. Необхідно приділяти значно більше уваги різним аспектам маркетингової діяльності туристичних підприємств.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleШляхи удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції "Світ Карпат")uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник конференції Туризм_20.pdf71.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.