Вплив засобів масової інформації на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Мета: Виявити вплив засобів масової інформації на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом. Проведено анкетування 50 спеціалістів сфери фізичної культури і спорту. Результат: ефективні пропаганда, реклама й агітація фізичної культури і спорту є запорукою масового залучення населення, зокрема дітей та молоді, до занять фізичною культурою і спортом. Формами пропаганди фізичної культури і спорту є усна, друкована і наочна. Висновки: Виявлено, що засоби масової інформації впливають на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом. Визначено, що однакову роль у формуванні у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом відіграють телебачення, Інтернет, соціальні мережі, інформація друзів та знайомих і пропаганда на державному рівні.

Опис

Ключові слова

діти, засоби масової інформації, фізична культура, спорт, молодь

Бібліографічний опис

Тихонова Н. Вплив засобів масової інформації на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом [Електронний ресурс] / Наталія Тихонова // Спортивна наука України. - 2014. - № 2 (60). - С. 15-20 . - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/215