Вплив засобів масової інформації на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом
Вантажиться...
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета: Виявити вплив засобів масової інформації на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом. Проведено анкетування 50 спеціалістів сфери фізичної культури і спорту.
Результат: ефективні пропаганда, реклама й агітація фізичної культури і спорту є запорукою масового залучення населення, зокрема дітей та молоді, до занять фізичною культурою і спортом. Формами пропаганди фізичної культури і спорту є усна, друкована і наочна.
Висновки: Виявлено, що засоби масової інформації впливають на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом. Визначено, що однакову роль у формуванні у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом відіграють телебачення, Інтернет, соціальні мережі, інформація друзів та знайомих і пропаганда на державному рівні.
Опис
Ключові слова
діти, засоби масової інформації, фізична культура, спорт, молодь
Бібліографічний опис
Тихонова Н. Вплив засобів масової інформації на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом [Електронний ресурс] / Наталія Тихонова // Спортивна наука України. - 2014. - № 2 (60). - С. 15-20 . - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/215