Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9573
Title: Вплив засобів масової інформації на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом
Authors: Тихонова, Наталія
Tykhonova, Natalia
Keywords: діти
засоби масової інформації
фізична культура
спорт
молодь
Issue Date: 2014
Citation: Тихонова Н. Вплив засобів масової інформації на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом [Електронний ресурс] / Наталія Тихонова // Спортивна наука України. - 2014. - № 2 (60). - С. 15-20 . - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/215
Abstract: Мета: Виявити вплив засобів масової інформації на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом. Проведено анкетування 50 спеціалістів сфери фізичної культури і спорту. Результат: ефективні пропаганда, реклама й агітація фізичної культури і спорту є запорукою масового залучення населення, зокрема дітей та молоді, до занять фізичною культурою і спортом. Формами пропаганди фізичної культури і спорту є усна, друкована і наочна. Висновки: Виявлено, що засоби масової інформації впливають на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом. Визначено, що однакову роль у формуванні у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом відіграють телебачення, Інтернет, соціальні мережі, інформація друзів та знайомих і пропаганда на державному рівні.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9573
ISSN: 1993-5757
Appears in Collections:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
215-445-2-PB.pdf428.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.