Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9326
Title: Шляхи удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції "Світ Карпат"
Authors: Перевузник, Наталія
Keywords: туризм
туристичне підприємство
туристична агенція "Світ Карпат"
маркетингова стратегія
маркетинг
Issue Date: 2017
Publisher: ЛДУФК
Citation: Перевузник Н. Шляхи удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції "Світ Карпат" / Наталія Перевузник // День студентської науки : зб. матеріалів щоріч. студент. наук. конф. – Львів, 2017. – С. 164-166.
Abstract: У сучасних умовах, на думку фахівців, планування маркетингової діяльності в туристичній сфері означає більше, ніж розроблення якісних послуг, встановлення на них доступної ціни і наближення до них споживачів цільового ринку.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9326
Appears in Collections:"День студентської науки"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська наука_2017_51.pdf440.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.