Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПеревузник, Наталія-
dc.date.accessioned2018-03-15T09:37:59Z-
dc.date.available2018-03-15T09:37:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПеревузник Н. Шляхи удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції "Світ Карпат" / Наталія Перевузник // День студентської науки : зб. матеріалів щоріч. студент. наук. конф. – Львів, 2017. – С. 164-166.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9326-
dc.description.abstractУ сучасних умовах, на думку фахівців, планування маркетингової діяльності в туристичній сфері означає більше, ніж розроблення якісних послуг, встановлення на них доступної ціни і наближення до них споживачів цільового ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectтуристична агенція "Світ Карпат"uk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleШляхи удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції "Світ Карпат"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"День студентської науки"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська наука_2017_51.pdf440.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.