Диференційований контроль розвитку максимальної сили студенток 17 - 20 років
Вантажиться...
Дата
2013
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті подано результати педагогічного дослідження силових здібностей у процесі фізичного виховання, метою якого було визначення розвитку максимальної сили у студенток різного віку. В
експерименті взяло участь 800 студенток-дівчат віком 17–20 років основної медичної групи. Відображено
середні показники максимальної сили кистьової динамометрії правої руки, станової сили, згиначів передпліччя правої руки, розгиначів стегон і гомілок ніг, а також антропометричні дані. Установлено кореляційні зв’язки між тестовими вправами та довжиною й масою тіла студенток. Відзначено показники диференційованої змінюваності максимальної сили, що розраховані за 12-бальною сигмовидною шкалою, які
свідчать про зростання в зонах середнього і вищого за середній рівнів.
Опис
Ключові слова
рухова підготовленість, силові здібності, максимальна сила, кореляція, сигмовидна шкала, перцентилі, студентки, антропометрія
Бібліографічний опис
Сергієнко В. Диференційований контроль розвитку максимальної сили студенток 17 - 20 років / Володимир Сергієнко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2013. - Вип. 17, т. 2. - С. 202 - 207.