Диференційований контроль розвитку максимальної сили студенток 17 - 20 років

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті подано результати педагогічного дослідження силових здібностей у процесі фізичного виховання, метою якого було визначення розвитку максимальної сили у студенток різного віку. В експерименті взяло участь 800 студенток-дівчат віком 17–20 років основної медичної групи. Відображено середні показники максимальної сили кистьової динамометрії правої руки, станової сили, згиначів передпліччя правої руки, розгиначів стегон і гомілок ніг, а також антропометричні дані. Установлено кореляційні зв’язки між тестовими вправами та довжиною й масою тіла студенток. Відзначено показники диференційованої змінюваності максимальної сили, що розраховані за 12-бальною сигмовидною шкалою, які свідчать про зростання в зонах середнього і вищого за середній рівнів.

Опис

Ключові слова

рухова підготовленість, силові здібності, максимальна сила, кореляція, сигмовидна шкала, перцентилі, студентки, антропометрія

Бібліографічний опис

Сергієнко В. Диференційований контроль розвитку максимальної сили студенток 17 - 20 років / Володимир Сергієнко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2013. - Вип. 17, т. 2. - С. 202 - 207.