Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7831
Title: | Відповідність показників фізичного стану хлопчиків 9-12 років чинним стандартам і нормативам оцінки |
Authors: | Прозар, Микола Єдинак, Геннадій Галаманжук, Леся |
Keywords: | фізичний стан фізичні якості нормативи функціональні показники хлопчики |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Прозар М. Відповідність показників фізичного стану хлопчиків 9-12 років чинним стандартам і нормативам оцінки / Микола Прозар, Геннадій Єдинак, Леся Галаманжук // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2017. - Вип. 25/26. - С. 252-257. |
Abstract: | Одним із найважливіших і першочергових завдань фізичного виховання у загальноосвітньому навчальному закладі є покращення фізичного стану учнів. Мета: аналіз показників фізичного стану хлопців 9-12 років на відповідність існуючим стандартам і нормативам. Матеріал і методи дослідження: у дослідженні взяли участь 48 і 49 хлопців відповідно 9-10 та 11-12 років. Для одержання даних використовували медико-біологічні, педагогічні та математико-статистичні методи. Отримані результати: у ході дослідження визначили функціональні можливості та фізичну підготовленість, після чого ці дані порівняли з нормативними. Висновки: у хлопчиків 9-12 років позитивною тенденцією відзначається стан діяльності м 'язової системи і функції із забезпечення метаболічних реакцій, негативною - стан діяльності кисневотранспортної та серцево-судинної систем у спокої і після дозованого фізичного навантаження. Показники фізичної підготовленості відповідають невисокому рівню розвитку та тенденцію до погіршення більшості з віком. Одержані дані необхідно враховувати при формуванні змісту занять фізичними вправами для хлопчиків 10—12 років. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7831 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
М. Прозар, Г. Єдинак, Л. Галаманжук.pdf | 985.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.