Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7831
Title: Відповідність показників фізичного стану хлопчиків 9-12 років чинним стандартам і нормативам оцінки
Authors: Прозар, Микола
Єдинак, Геннадій
Галаманжук, Леся
Keywords: фізичний стан
фізичні якості
нормативи
функціональні показники
хлопчики
Issue Date: 2017
Citation: Прозар М. Відповідність показників фізичного стану хлопчиків 9-12 років чинним стандартам і нормативам оцінки / Микола Прозар, Геннадій Єдинак, Леся Галаманжук // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2017. - Вип. 25/26. - С. 252-257.
Abstract: Одним із найважливіших і першочергових завдань фізичного виховання у загальноосвітньому навчальному закладі є покращення фізичного стану учнів. Мета: аналіз показників фізичного стану хлопців 9-12 років на відповідність існуючим стандартам і нормативам. Матеріал і методи дослідження: у дослідженні взяли участь 48 і 49 хлопців відповідно 9-10 та 11-12 років. Для одержання даних використовували медико-біологічні, педагогічні та математико-статистичні методи. Отримані результати: у ході дослідження визначили функціональні можливості та фізичну підготовленість, після чого ці дані порівняли з нормативними. Висновки: у хлопчиків 9-12 років позитивною тенденцією відзначається стан діяльності м 'язової системи і функції із забезпечення метаболічних реакцій, негативною - стан діяльності кисневотранспортної та серцево-судинної систем у спокої і після дозованого фізичного навантаження. Показники фізичної підготовленості відповідають невисокому рівню розвитку та тенденцію до погіршення більшості з віком. Одержані дані необхідно враховувати при формуванні змісту занять фізичними вправами для хлопчиків 10—12 років.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7831
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
М. Прозар, Г. Єдинак, Л. Галаманжук.pdf985.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.