Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6391
Title: | Диференціація критеріїв оцінювання рівня фізичної підготовленості учнів 10-11 класів |
Authors: | Стефанишин, Маркіян |
Keywords: | оцінювання диференціація фізична підготовленість |
Issue Date: | 2013 |
Citation: | Стефанишин М. Диференціація критеріїв оцінювання рівня фізичної підготовленості учнів 10-11 класів / Стефанишин Маркіян // Науковий часопис [Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова]. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : [зб. наук. пр.]. - Київ, 2013. - Вип. 7(33), т. 2 (Н-Я). - С. 260-264. |
Abstract: | Оцінювання в школі є важливим заохочувальним фактором до занять фізичною культурою. В етапі висвітлюється вагомість диференціації оцінювання нормативів з фізичної підготовленості в учнів старших класів. Також проаналізовані шкільні програми з фізичної культури та вивчено досвід зарубіжних країн. Проведено опитування щодо ставлення учнів до диференціації оцінювання нормативів. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6391 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Стефанишин М..pdf | 802 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.