Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6391
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтефанишин, Маркіян-
dc.date.accessioned2017-02-08T11:44:21Z-
dc.date.available2017-02-08T11:44:21Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСтефанишин М. Диференціація критеріїв оцінювання рівня фізичної підготовленості учнів 10-11 класів / Стефанишин Маркіян // Науковий часопис [Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова]. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : [зб. наук. пр.]. - Київ, 2013. - Вип. 7(33), т. 2 (Н-Я). - С. 260-264.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6391-
dc.description.abstractОцінювання в школі є важливим заохочувальним фактором до занять фізичною культурою. В етапі висвітлюється вагомість диференціації оцінювання нормативів з фізичної підготовленості в учнів старших класів. Також проаналізовані шкільні програми з фізичної культури та вивчено досвід зарубіжних країн. Проведено опитування щодо ставлення учнів до диференціації оцінювання нормативів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectдиференціаціяuk_UA
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UA
dc.titleДиференціація критеріїв оцінювання рівня фізичної підготовленості учнів 10-11 класівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
Стефанишин М..pdf802 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.