Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6391
Title: Диференціація критеріїв оцінювання рівня фізичної підготовленості учнів 10-11 класів
Authors: Стефанишин, Маркіян
Keywords: оцінювання
диференціація
фізична підготовленість
Issue Date: 2013
Citation: Стефанишин М. Диференціація критеріїв оцінювання рівня фізичної підготовленості учнів 10-11 класів / Стефанишин Маркіян // Науковий часопис [Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова]. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : [зб. наук. пр.]. - Київ, 2013. - Вип. 7(33), т. 2 (Н-Я). - С. 260-264.
Abstract: Оцінювання в школі є важливим заохочувальним фактором до занять фізичною культурою. В етапі висвітлюється вагомість диференціації оцінювання нормативів з фізичної підготовленості в учнів старших класів. Також проаналізовані шкільні програми з фізичної культури та вивчено досвід зарубіжних країн. Проведено опитування щодо ставлення учнів до диференціації оцінювання нормативів.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6391
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
Стефанишин М..pdf802 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.