Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6056
Title: | Особливості проведення регіональних досліджень здоров’я, якості та способу життя шкільної молоді (досвід і перспективи Львівської області) |
Authors: | Павлова, Юлія Шиян, Олена |
Keywords: | здоров'я якість життя молодь моніторинг |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Павлова Ю. Особливості проведення регіональних досліджень здоров’я, якості та способу життя шкільної молоді (досвід і перспективи Львівської області) [Електронний ресурс] / Юлія Павлова, Олена Шиян // Спортивна наука України – 2014. – №3 (61). – С. 52 –61. – Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/237/231 |
Abstract: | Важливе значення для оцінювання благополуччя і способу життя має створення комплексних систем збору даних. Мета роботи: розроблення моніторингової системи для аналізу якості та способу життя школярів, що передбачає напрацювання необхідного методологічного підґрунтя, визначення суб’єктів та індикаторів моніторингу і перевірку інструменту моніторингу. Методи дослідження: аналіз і синтез, моделювання, соціологічні, математичної статистики. У опитуваннях взяли участь 360 школярів, 100 батьків, 80 директорів та 30 районних методистів. За відповідями респондентів охарактеризовано недоліки в медичному обслуговуванні дітей, основні чинники, від яких залежить формування способу життя. Складовими моніторингової системи визначено учасників навчально-виховного процесу, індикатори (фізичне, психологічне, соціальне і матеріальне благополуччя, життєві компетентності, умови навчально-освітньої діяльності), спеціальні питальники та дії необхідні для реалізації моніторингу. Результати перевірки інструмента моніторингу виявили високий рівень внутрішньої узгодженості (б > 0,70) та високу стабільність вибраних індикаторів (r = 0,73–0,91). |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6056 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.