Кореляційно-регресійний аналіз - інструмент обгрунтування ефективності професійно-прикладної фізичної підготовки студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглянуто проблему підвищення ефективності професійно-прикладної фізичної підготовки студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей. Метою роботи є проведення кореляційного аналізу, розробка, наукове обґрунтування і використання регресійних моделей залежностей впливу фізичних вправ на розвиток професійно важливих фізичних і психофізіологічних якостей студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей. За результатами проведеного кореляційно-регресійного аналізу виявлено фактори, які мають суттєвий вплив на розвиток професійно важливих якостей. За під- сумками проведеного дослідження побудовано регресійні моделі, оцінено їх точність та адекватність. З’ясовано, що їх практичне застосування дасть змогу спрогнозувати рівень розвитку професійно важливих якостей майбутніх спеціалістів цієї групи спеціальностей.

Опис

Ключові слова

професійно-прикладна фізична підготовка, інформаційно-логічна група спеціальностей, кореляційно-регресійний аналіз, студенти

Бібліографічний опис

Яровенко Г. Кореляційно-регресійний аналіз - інструмент обгрунтування ефективності професійно-прикладної фізичної підготовки студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей / Г. Яровенко, Ю. Остапенко, В. Остапенко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання і спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. - Львів, 2016. - Вип. 20, т. 1/2. - С. 352-360.