Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4993
Title: | Кореляційно-регресійний аналіз - інструмент обгрунтування ефективності професійно-прикладної фізичної підготовки студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей |
Authors: | Яровенко, Г. Остапенко, Ю. Остапенко, В. |
Keywords: | професійно-прикладна фізична підготовка інформаційно-логічна група спеціальностей кореляційно-регресійний аналіз студенти |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Яровенко Г. Кореляційно-регресійний аналіз - інструмент обгрунтування ефективності професійно-прикладної фізичної підготовки студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей / Г. Яровенко, Ю. Остапенко, В. Остапенко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання і спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. - Львів, 2016. - Вип. 20, т. 1/2. - С. 352-360. |
Abstract: | У статті розглянуто проблему підвищення ефективності професійно-прикладної фізичної підготовки студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей. Метою роботи є проведення кореляційного аналізу, розробка, наукове обґрунтування і використання регресійних моделей залежностей впливу фізичних вправ на розвиток професійно важливих фізичних і психофізіологічних якостей студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей. За результатами проведеного кореляційно-регресійного аналізу виявлено фактори, які мають суттєвий вплив на розвиток професійно важливих якостей. За під- сумками проведеного дослідження побудовано регресійні моделі, оцінено їх точність та адекватність. З’ясовано, що їх практичне застосування дасть змогу спрогнозувати рівень розвитку професійно важливих якостей майбутніх спеціалістів цієї групи спеціальностей. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4993 |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
МSNU_2016_Т2_33.pdf | 355.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.