Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4389
Title: Ставлення українських та японських підлітків до уроку фізичної культури
Authors: Некотєнєв, Дмитро
Турчик, Ірина
Шиян, Олена
Keywords: урок фізичної культури
підлітки
мотивація
Issue Date: 2007
Citation: Некотєнєв Д. Ставлення українських та японських підлітків до уроку фізичної культури / Дмитро Некотєнєв, Ірина Турчик, Олена Шиян // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2007. - Вип. 11, т. 5. - С. 249 - 255.
Abstract: Від формування позитивної мотивації до уроків фізичної культури значною мірою залежить якість засвоєння навчального матеріалу. Тому необхідним є порівняння ставлення учнів різних держав до уроку фізичної культури, що дасть можливість визначити системи фізичного виховання в світі, які найоптимальніше реалізовують зазначене завдання Проведений аналіз дозволяє стверджувати що: більшість учнів обидвох держав позитивно ставляться до уроку фізичної культури, що може бути свідченням фаховості проведення уроків фізичної культури; підлітки України мають властивість до завищення самооцінки рівня власної фізичної підготовленості у порівнянні з ровесниками з Японії;програма з фізичного виховання в Японії сприяє більш налагодженню міжпредметних зв’язків з предметами обов’язкового циклу у порівнянні з програмою України;програма занять з фізичної культури в Україні у меншій мірі у порівнянні з японською програмою з фізичної культури сприяє розвитку почуття колективізму.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4389
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
46_Nekotenev.pdf649.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.