Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4389
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНекотєнєв, Дмитро-
dc.contributor.authorТурчик, Ірина-
dc.contributor.authorШиян, Олена-
dc.date.accessioned2016-02-25T08:17:29Z-
dc.date.available2016-02-25T08:17:29Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationНекотєнєв Д. Ставлення українських та японських підлітків до уроку фізичної культури / Дмитро Некотєнєв, Ірина Турчик, Олена Шиян // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2007. - Вип. 11, т. 5. - С. 249 - 255.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4389-
dc.description.abstractВід формування позитивної мотивації до уроків фізичної культури значною мірою залежить якість засвоєння навчального матеріалу. Тому необхідним є порівняння ставлення учнів різних держав до уроку фізичної культури, що дасть можливість визначити системи фізичного виховання в світі, які найоптимальніше реалізовують зазначене завдання Проведений аналіз дозволяє стверджувати що: більшість учнів обидвох держав позитивно ставляться до уроку фізичної культури, що може бути свідченням фаховості проведення уроків фізичної культури; підлітки України мають властивість до завищення самооцінки рівня власної фізичної підготовленості у порівнянні з ровесниками з Японії;програма з фізичного виховання в Японії сприяє більш налагодженню міжпредметних зв’язків з предметами обов’язкового циклу у порівнянні з програмою України;програма занять з фізичної культури в Україні у меншій мірі у порівнянні з японською програмою з фізичної культури сприяє розвитку почуття колективізму.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectурок фізичної культуриuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.titleСтавлення українських та японських підлітків до уроку фізичної культуриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
46_Nekotenev.pdf649.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.