Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37482
Title: Роль інтегрованих маркетингових комунікацій у формуванні бренду виробника
Other Titles: The role of integrated marketing communications in building a manufacturer's brand
Authors: Баранов, Антон
Боднар, Ольга
Baranov, Anton
Bodnar, Olha
Keywords: маркетингові комунікації
формування бренду
brand building
marketing communications
Issue Date: 27-Sep-2024
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Баранов А. Роль інтегрованих маркетингових комунікацій у формуванні бренду виробника / Антон Баранов, Ольга Боднар // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 52–55.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37482
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anton BARANOV.pdf782.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.