Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37482
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаранов, Антон-
dc.contributor.authorБоднар, Ольга-
dc.contributor.authorBaranov, Anton-
dc.contributor.authorBodnar, Olha-
dc.date.accessioned2024-11-27T10:20:17Z-
dc.date.available2024-11-27T10:20:17Z-
dc.date.issued2024-09-27-
dc.identifier.citationБаранов А. Роль інтегрованих маркетингових комунікацій у формуванні бренду виробника / Антон Баранов, Ольга Боднар // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 52–55.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37482-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectформування брендуuk_UA
dc.subjectbrand buildinguk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.titleРоль інтегрованих маркетингових комунікацій у формуванні бренду виробникаuk_UA
dc.title.alternativeThe role of integrated marketing communications in building a manufacturer's branduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anton BARANOV.pdf782.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.