Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37459
Title: Стратегії адаптації технології livestream shopping в маркетинг великого і малого бізнесу
Other Titles: Strategies for adapting livestream shopping technology to the marketing of large and small businesses
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Keywords: технології livestream shopping
великий і малий бізнес
маркетинг
livestream shopping technologies
large and small businesses
marketing
Issue Date: Apr-2024
Citation: Іванова Л. Стратегії адаптації технології livestream shopping в маркетинг великого і малого бізнесу / Іванова Лілія, Вовчанська Ольга // Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку: зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф.(17-18 квіт. 2024 р.). – Суми : СНАУ, 2024. – С. 295–301.
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК;
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37459
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova L..pdf644.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.