Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37459
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.date.accessioned2024-11-26T10:06:25Z-
dc.date.available2024-11-26T10:06:25Z-
dc.date.issued2024-04-
dc.identifier.citationІванова Л. Стратегії адаптації технології livestream shopping в маркетинг великого і малого бізнесу / Іванова Лілія, Вовчанська Ольга // Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку: зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф.(17-18 квіт. 2024 р.). – Суми : СНАУ, 2024. – С. 295–301.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37459-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК;-
dc.subjectтехнології livestream shoppinguk_UA
dc.subjectвеликий і малий бізнесuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectlivestream shopping technologiesuk_UA
dc.subjectlarge and small businessesuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.titleСтратегії адаптації технології livestream shopping в маркетинг великого і малого бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeStrategies for adapting livestream shopping technology to the marketing of large and small businessesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova L..pdf644.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.