Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/358
Title: | Ставлення учителів фізичної культури до сучасної шкільної програми |
Authors: | Сороколіт, Наталія |
Keywords: | учитель фізичної культури шкільна програма інноваційність |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Сороколіт Н. Ставлення учителів фізичної культури до сучасної шкільної програми / Наталія Сороколіт // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. - Л., 2014. - Вип. 18, т. 2. - С. 150 - 155. |
Abstract: | У статті розглянуто питання ставлення учителів фізичної культури до навчальної програми з фізичної культури, яка ґрунтується на реалізації принципу варіативності. Проаналізовано результати опитування 400 педагогів, що викладають предмет «Фізична культура» в загальноосвітніх навчальних закладах у 5–9 класах. Здійснено аналіз нових підходів, що внесені до сучасної навчальної програми. Виявлено позитивне ставлення учителів фізичної культури до сучасної програми: 76% опитаних учителів визнають, що розподіл навчального матеріалу на варіативну й інваріантну складові є позитивним; 57% вважають програму інноваційною; 88% стверджують, що програма сприяє повному чи частковому формуванню здорового способу життя учнів. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/358 |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Sor_27.pdf | 426.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.