Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/358
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сороколіт, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-28T11:19:12Z | - |
dc.date.available | 2015-01-28T11:19:12Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Сороколіт Н. Ставлення учителів фізичної культури до сучасної шкільної програми / Наталія Сороколіт // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. - Л., 2014. - Вип. 18, т. 2. - С. 150 - 155. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/358 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання ставлення учителів фізичної культури до навчальної програми з фізичної культури, яка ґрунтується на реалізації принципу варіативності. Проаналізовано результати опитування 400 педагогів, що викладають предмет «Фізична культура» в загальноосвітніх навчальних закладах у 5–9 класах. Здійснено аналіз нових підходів, що внесені до сучасної навчальної програми. Виявлено позитивне ставлення учителів фізичної культури до сучасної програми: 76% опитаних учителів визнають, що розподіл навчального матеріалу на варіативну й інваріантну складові є позитивним; 57% вважають програму інноваційною; 88% стверджують, що програма сприяє повному чи частковому формуванню здорового способу життя учнів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | учитель фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | шкільна програма | uk_UA |
dc.subject | інноваційність | uk_UA |
dc.title | Ставлення учителів фізичної культури до сучасної шкільної програми | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Sor_27.pdf | 426.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.