Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/358
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСороколіт, Наталія-
dc.date.accessioned2015-01-28T11:19:12Z-
dc.date.available2015-01-28T11:19:12Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСороколіт Н. Ставлення учителів фізичної культури до сучасної шкільної програми / Наталія Сороколіт // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. - Л., 2014. - Вип. 18, т. 2. - С. 150 - 155.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/358-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання ставлення учителів фізичної культури до навчальної програми з фізичної культури, яка ґрунтується на реалізації принципу варіативності. Проаналізовано результати опитування 400 педагогів, що викладають предмет «Фізична культура» в загальноосвітніх навчальних закладах у 5–9 класах. Здійснено аналіз нових підходів, що внесені до сучасної навчальної програми. Виявлено позитивне ставлення учителів фізичної культури до сучасної програми: 76% опитаних учителів визнають, що розподіл навчального матеріалу на варіативну й інваріантну складові є позитивним; 57% вважають програму інноваційною; 88% стверджують, що програма сприяє повному чи частковому формуванню здорового способу життя учнів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectучитель фізичної культуриuk_UA
dc.subjectшкільна програмаuk_UA
dc.subjectінноваційністьuk_UA
dc.titleСтавлення учителів фізичної культури до сучасної шкільної програмиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Sor_27.pdf426.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.