Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35420
Title: Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій
Other Titles: The preparation of future social workers to work in the conditions of inclusive education by means of training technologies
Authors: Таран, Альона Михайлівна
Taran, Alona Mykhailivna
Keywords: соціальна робота
соціальний працівник
підготовка майбутніх соціальних працівників
інклюзивна освіта
інклюзивне середовище
здобувачі освіти з особливими освітніми потребами
тренінгові технології
організаційні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій
social work
social worker
training of future social workers
inclusive education
inclusive environment
students with special educational needs
training technologies
organizational conditions for training future social workers to work in conditions of inclusive education by means of training technologies
social work
Issue Date: 2022
Publisher: Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини
Citation: Таран А. М. Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій : дис. ...д-ра філософії : 231; 23 / Таран Альона Михайлівна. – Умань, 2022. – 346 с.
Series/Report no.: дисертації;
Abstract: У дисертації вперше розроблено, науково обґрунтовано, експериментально перевірено та впроваджено організаційні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій: стимулювання саморозвитку майбутніх соціальних працівників; створення у ЗВО інклюзивного середовища спрямованого на позитивне спілкування у підсистемах «студент-студент», «студент-викладач», «студент-учитель», «студент-учень», заснованого на ідеї «рівності»; впровадження системи тренінгових занять у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. In the dissertation, for the first time, scientifically substantiated, experimentally tested and implemented organizational conditions of training future social workers to work in the conditions of inclusive education by means of training technologies: stimulating the self-development of the future social workers; creation of an inclusive environment in higher education institutions aimed at positive communication in "student-student" subsystems, "student-teacher", "student-teacher", "student-student", based on the idea "equality"; introduction of a system of training classes in the process of professional training of future social workers.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35420
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Taran_dis_2022.pdf5.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.