Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35420
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТаран, Альона Михайлівна-
dc.contributor.authorTaran, Alona Mykhailivna-
dc.date.accessioned2024-02-27T12:14:09Z-
dc.date.available2024-02-27T12:14:09Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТаран А. М. Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій : дис. ...д-ра філософії : 231; 23 / Таран Альона Михайлівна. – Умань, 2022. – 346 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35420-
dc.description.abstractУ дисертації вперше розроблено, науково обґрунтовано, експериментально перевірено та впроваджено організаційні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій: стимулювання саморозвитку майбутніх соціальних працівників; створення у ЗВО інклюзивного середовища спрямованого на позитивне спілкування у підсистемах «студент-студент», «студент-викладач», «студент-учитель», «студент-учень», заснованого на ідеї «рівності»; впровадження системи тренінгових занять у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. In the dissertation, for the first time, scientifically substantiated, experimentally tested and implemented organizational conditions of training future social workers to work in the conditions of inclusive education by means of training technologies: stimulating the self-development of the future social workers; creation of an inclusive environment in higher education institutions aimed at positive communication in "student-student" subsystems, "student-teacher", "student-teacher", "student-student", based on the idea "equality"; introduction of a system of training classes in the process of professional training of future social workers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичиниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesдисертації;-
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectсоціальний працівникuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх соціальних працівниківuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectінклюзивне середовищеuk_UA
dc.subjectздобувачі освіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectтренінгові технологіїuk_UA
dc.subjectорганізаційні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологійuk_UA
dc.subjectsocial workuk_UA
dc.subjectsocial workeruk_UA
dc.subjecttraining of future social workersuk_UA
dc.subjectinclusive educationuk_UA
dc.subjectinclusive environmentuk_UA
dc.subjectstudents with special educational needsuk_UA
dc.subjecttraining technologiesuk_UA
dc.subjectorganizational conditions for training future social workers to work in conditions of inclusive education by means of training technologiesuk_UA
dc.subjectsocial workuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологійuk_UA
dc.title.alternativeThe preparation of future social workers to work in the conditions of inclusive education by means of training technologiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Taran_dis_2022.pdf5.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.