Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35415
Title: | Формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі змішаного навчання |
Other Titles: | Formation of readiness for professional activity of future physical education teachers in the process of blended learning |
Authors: | Іваненко, Олександр Олександрович Ivanenko, Oleksandr Oleksandrovych |
Keywords: | майбутні вчителі фізичної культури готовність до професійної діяльності професійна підготовка структура готовності проєктна діяльність дистанційне навчання модель педагогічні умови змішане навчання цифрові компетентності інноваційні освітні технології хмарні технології цифрові технології інформаційно-освітнє середовище електронне навчання future teachers of physical culture readiness for professional activity professional training structure of readiness project activity distance learning modelling pedagogical conditions |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Університет Григорія Сковороди |
Citation: | Іваненко О. О. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі змішаного навчання : дис. ...д-ра філософії : 011; 01 / Іваненко Олександр Олександрович. – Переяслав, 2023. – 229 с. |
Series/Report no.: | дисертації; |
Abstract: | Актуальність дослідження обумовлена стрімким розвитком інноваційних технологій, появою моделей дистанційного й змішаного навчання, що доповнюють традиційне викладання у закладах вищої освіти новими моделями організації навчання. The relevance of the research is due to rapid development innovative technologies, the emergence of remote and mixed models studies that complement traditional teaching in institutions of higher education new models of training organization. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35415 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ivanenko_dis_2023.pdf | 5.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.