Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/351
Title: Оцінювання продуктивності уваги у студентів упродовж навчального року
Authors: П'ятничук, Галина
Keywords: студенти
увага
навчальний рік
продуктивність
Issue Date: 2014
Citation: П'ятничук Г. Оцінювання продуктивності уваги у студентів упродовж навчального року / Галина П'ятничук // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. - Л., 2014. - Вип. 18, т. 2. - С. 120 - 126.
Abstract: Узагальнено сучасні дані щодо рівня продуктивності уваги у студентів та її змін упродовж навчального року. На основі проведення коректурної проби Бурдона встановлено рівень компонентів уваги й оцінено їх зміни, залежно від терміну навчання. У дослідженні взяли участь 205 студентів 1–5 курсів віком 16–22 років. Установлено, що студенти старших курсів мають слабшу здатність до концентрації уваги, показник стійкості уваги поліпшується з часом і є більшим у старшокурсників, проте його значення статистично зменшуються в період іспитів. Показник «перемикання» уваги у старшокурсників є найгіршим.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/351
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Pya_22.pdf380.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.