Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/351
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | П'ятничук, Галина | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-28T09:26:55Z | - |
dc.date.available | 2015-01-28T09:26:55Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | П'ятничук Г. Оцінювання продуктивності уваги у студентів упродовж навчального року / Галина П'ятничук // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. - Л., 2014. - Вип. 18, т. 2. - С. 120 - 126. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/351 | - |
dc.description.abstract | Узагальнено сучасні дані щодо рівня продуктивності уваги у студентів та її змін упродовж навчального року. На основі проведення коректурної проби Бурдона встановлено рівень компонентів уваги й оцінено їх зміни, залежно від терміну навчання. У дослідженні взяли участь 205 студентів 1–5 курсів віком 16–22 років. Установлено, що студенти старших курсів мають слабшу здатність до концентрації уваги, показник стійкості уваги поліпшується з часом і є більшим у старшокурсників, проте його значення статистично зменшуються в період іспитів. Показник «перемикання» уваги у старшокурсників є найгіршим. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | увага | uk_UA |
dc.subject | навчальний рік | uk_UA |
dc.subject | продуктивність | uk_UA |
dc.title | Оцінювання продуктивності уваги у студентів упродовж навчального року | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Pya_22.pdf | 380.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.