Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/351
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorП'ятничук, Галина-
dc.date.accessioned2015-01-28T09:26:55Z-
dc.date.available2015-01-28T09:26:55Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationП'ятничук Г. Оцінювання продуктивності уваги у студентів упродовж навчального року / Галина П'ятничук // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. - Л., 2014. - Вип. 18, т. 2. - С. 120 - 126.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/351-
dc.description.abstractУзагальнено сучасні дані щодо рівня продуктивності уваги у студентів та її змін упродовж навчального року. На основі проведення коректурної проби Бурдона встановлено рівень компонентів уваги й оцінено їх зміни, залежно від терміну навчання. У дослідженні взяли участь 205 студентів 1–5 курсів віком 16–22 років. Установлено, що студенти старших курсів мають слабшу здатність до концентрації уваги, показник стійкості уваги поліпшується з часом і є більшим у старшокурсників, проте його значення статистично зменшуються в період іспитів. Показник «перемикання» уваги у старшокурсників є найгіршим.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectувагаuk_UA
dc.subjectнавчальний рікuk_UA
dc.subjectпродуктивністьuk_UA
dc.titleОцінювання продуктивності уваги у студентів упродовж навчального рокуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Pya_22.pdf380.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.