Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34285
Title: | Methods and indicators for evaluating the effectiveness of physical therapy for preschool children with autism |
Other Titles: | Методи та показники оцінки ефективності фіз терапії дітей дошкільного віку з аутизмом |
Authors: | Basenko, L. I. Tymruk-Skoropad, Kateryna Басенко, Л. І. Тимрук-Скоропад, Катерина |
Keywords: | physical therapy physiotherapy rehabilitation autism лікувальна фізкультура фізіотерапія реабілітація аутизм |
Issue Date: | 1-Aug-2023 |
Citation: | Basenko L. I. Methods and indicators for evaluating the effectiveness of physical therapy for preschool children with autism / L. I. Basenko, K. A.Tymruk-Skoropad // Art of Medicine. – 2023. – N 2(26). – P. 193–204. DOI: 10.21802/artm.2023.1.25.193 |
Series/Report no.: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Abstract: | he aim of the research:to determine which assessment tools and indicators are most commonly used by researchers to evaluate the effectiveness of physical therapy and rehabilitation of children with autism. Мета дослідження: визначити, які інструменти та показники оцінки найчастіше використовують дослідники для оцінки ефективності фізичної терапії та реабілітації дітей з аутизмом. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34285 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
K.A.Tymruk-Skoropad.pdf | 802.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.