Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34285
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBasenko, L. I.-
dc.contributor.authorTymruk-Skoropad, Kateryna-
dc.contributor.authorБасенко, Л. І.-
dc.contributor.authorТимрук-Скоропад, Катерина-
dc.date.accessioned2023-08-01T10:19:24Z-
dc.date.available2023-08-01T10:19:24Z-
dc.date.issued2023-08-01-
dc.identifier.citationBasenko L. I. Methods and indicators for evaluating the effectiveness of physical therapy for preschool children with autism / L. I. Basenko, K. A.Tymruk-Skoropad // Art of Medicine. – 2023. – N 2(26). – P. 193–204. DOI: 10.21802/artm.2023.1.25.193uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34285-
dc.description.abstracthe aim of the research:to determine which assessment tools and indicators are most commonly used by researchers to evaluate the effectiveness of physical therapy and rehabilitation of children with autism. Мета дослідження: визначити, які інструменти та показники оцінки найчастіше використовують дослідники для оцінки ефективності фізичної терапії та реабілітації дітей з аутизмом.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectphysical therapyuk_UA
dc.subjectphysiotherapyuk_UA
dc.subjectrehabilitationuk_UA
dc.subjectautismuk_UA
dc.subjectлікувальна фізкультураuk_UA
dc.subjectфізіотерапіяuk_UA
dc.subjectреабілітаціяuk_UA
dc.subjectаутизмuk_UA
dc.titleMethods and indicators for evaluating the effectiveness of physical therapy for preschool children with autismuk_UA
dc.title.alternativeМетоди та показники оцінки ефективності фіз терапії дітей дошкільного віку з аутизмомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
K.A.Tymruk-Skoropad.pdf802.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.