Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33947
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаланчук, Галина-
dc.contributor.authorІваночко, Вікторія-
dc.contributor.authorГрибовський, Ростислав-
dc.contributor.authorMalanchuk, Halyna-
dc.contributor.authorIvanochko, Viktoriia-
dc.contributor.authorHrybovskyi, Rostyslav-
dc.date.accessioned2023-05-10T11:32:59Z-
dc.date.available2023-05-10T11:32:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаланчук Г. Ставлення учнів старшого шкільного віку до дистанційного та змішаного навчання / Маланчук Г., Іваночко В., Грибовський Р. // Сучасні тенденції та перспективи розвитку фізичної підготовки та спорту Збройних Сил України, правоохоронних органів, рятувальних та інших спеціальних служб на шляху євроатлантичної інтеграції України : тези VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (25 листоп. 2022 р.). – Київ : НУОУ, 2022. – С. 180–183.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33947-
dc.description.abstractМетою нашого дослідження є вивчення ставлення школярів до уроків фізичної культури в умовах змішаного навчання. The purpose of our research is to study the attitude of schoolchildren to lessons of physical culture in conditions of mixed education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectучні старшого шкільного вікуuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjecthigh school studentsuk_UA
dc.titleСтавлення учнів старшого шкільного віку до дистанційного та змішаного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeAttitude of high school students to distance and blended learninguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_22 (1)_removed (1).pdf326.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.