Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33906
Title: Зарубіжний досвід формування політики щодо якості надання послуг здобувачам в університетах різних форм власності
Other Titles: Foreign experience of policy formation regarding the quality of providing services to applicants in universities of different forms of ownership
Authors: Базиляк, Наталія
Bazyliak, Nataliia
Keywords: заклади вищої освіти
зарубіжний досвід
етап
формування
якість освіти
державна освітня політика
здобувачі
реалізація
мета
nstitutions of higher education
foreign experience
stage
formation
quality of education
implementation
goal
students
state educational policy
Issue Date: 2022
Citation: Базиляк Н. Зарубіжний досвід формування політики щодо якості надання послуг здобувачам в університетах різних форм власності / Базиляк Наталія // Наукові праці МАУП. Політичні науки та публічне управління. – 2022. – Вип. 6(66). – С. 5–10. DOI https://doi.org/10.32689/2523-4625-2022-6(66)-1
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: У статті визначено, що якість освіти уособлює сукупність властивостей, яка зумовлює пристосова-ність до реалізації гуманітарних цілей з формування та розвитку молодої особистості в аспектах її на-вченості, вихованості, виразності соціальних, психічних та фізичних властивостей. Державна освітня по-літика передбачає системний координований вплив на педагогічну систему, а також на комплекс пов'язаних з ним основних управлінських та допоміжних процесів з метою досягнення найбільшої відповідності пара-метрів функціонування освітньої системи, її соціальних та педагогічних результатів. The article defines that the quality of education embodies a set of properties that determines the suitability for the implementation of humanitarian goals for the formation and development of a young personality in terms of its learning, upbringing, expressiveness of social, mental and physical properties. The state educational policy provides for a systematic coordinated influence on the pedagogical system, as well as on the complex of related main management and auxiliary processes in order to achieve the greatest conformity of the parameters of the functioning of the educational system, its social and pedagogical results.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33906
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bazyl. N.pdf295.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.