Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/337
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Голик, Альона | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T11:24:40Z | - |
dc.date.available | 2015-01-27T11:24:40Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Голик А. Ставлення учнів 5-11 класів до фізичної культури особистості / Альона Голик // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. - Л., 2014. - Вип. 18, т. 2. - С. 33 - 38. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/337 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто матеріали соціологічного дослідження серед учнів 5-11 класів загальноосвітніх шкіл м. Харкова, м. Вінниці, м. Луганська та сільської школи (Вінницька область). Показано, що найбільш значущим фактором, який характеризує особистісну фізичну культуру школярів, є систематичне заняття фізичними вправами для фізичного самовдосконалення. У результаті дослідження виявлено, що основними мотиваційними чинниками, які спонукають учнів займатися фізкультурно-спортивною діяльністю є бажання підвищити фізичну підготовленість. Доведено, що відсутність вільного часу є основним фактором який заважає учням займатися фізкультурно-спортивною діяльністю. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | фізкультурно-спортивна діяльність | uk_UA |
dc.title | Ставлення учнів 5-11 класів до фізичної культури особистості | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.