Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасун, В. В.-
dc.contributor.authorХворова, Г. М.-
dc.contributor.authorTarasun, V. V.-
dc.contributor.authorKhvorova, H. M.-
dc.date.accessioned2023-04-05T12:02:51Z-
dc.date.available2023-04-05T12:02:51Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationТарасун В. В. Концепція розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом : навч. посіб. для вищих навч. закладів / В. В. Тарасун, Г. М. Хворова. – Київ : Науковий світ, 2004. – 100 с.uk_UA
dc.identifier.isbn966-675-302-2-
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33701-
dc.description.abstractУ концепції висвітлено сучасні погляди на природу аутизму; розкрито зміст його теоретичних концептуальних моделей, охарактеризовано особливості прояву клінічної картини і психологічної структури асинхронного типу затримки розвитку; узагальнено вітчизняний і зарубіжний досвід психолого-педагогічної корекції цього виду дизонтогенезу. Запропоновано авторський підхід до вирішення проблеми навчання, розвитку і соціалізації дітей з аутизмом. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади (правові, філософські, соціокультурні, нейропсихологічні) та соціально-економічні передумови вирішення цієї проблеми. Представлено комплексну психологопедагогічну модель допомоги дітям з аутизмом. Для науковців, психологів, учителів, батьків, студентів педагогічних навчальних закладів і батьків. The concept highlights modern views on the nature of autism; content revealed its theoretical conceptual models, the peculiarities of manifestation are characterized clinical picture and psychological structure of asynchronous type of delay development; domestic and foreign psychological-pedagogical experience is summarized corrections of this type of dysontogenesis. An author's approach to solving the problem of education and development is proposed and socialization of children with autism. The theoretical and methodological principles are substantiated (legal, philosophical, sociocultural, neuropsychological) and socio-economic prerequisites for solving this problem. A comprehensive psycho-pedagogical model of helping children with autism is presented.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауковий світuk_UA
dc.subjectдіти з аутизмомuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectchildren with autismuk_UA
dc.subjectlearninguk_UA
dc.subjectsocializationuk_UA
dc.titleКонцепція розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмомuk_UA
dc.title.alternativeThe concept of development, education and socialization of children with autismuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчальні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V. TARASUN.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.