Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33370
Title: Аналіз культури обслуговування в закладах ресторанного господарства
Other Titles: Analysis of service culture in restaurants
Authors: Кочерга, Марія
Сильчук, Тетяна
Kocherha, Mariia
Sylchuk, Tetiana
Keywords: культура обслуговування
сервісна діяльність
заклади ресторанного господарства
поведінка персоналу
service culture
service activity
staff conduct
restaurant establishments
Issue Date: 6-Oct-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Кочерга М. Аналіз культури обслуговування в закладах ресторанного господарства / Марія Кочерга, Тетяна Сильчук // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (6 жовтня 2022 р., м. Львів). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - С. 341-343.
Abstract: Метою роботи було дослідження культури обслуговування відвід- увачів у закладах ресторанного господарства на прикладі ресторану мережі ресторанів «Євразія».The purpose of the work was to study the culture of customer service employees in the restaurant industry using the example of a restaurant chain of restaurants "Eurasia".
URI: http://localhost:8080/handle/34606048/33370
Appears in Collections:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Марія Кочерга.pdf168.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.