Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКочерга, Марія-
dc.contributor.authorСильчук, Тетяна-
dc.contributor.authorKocherha, Mariia-
dc.contributor.authorSylchuk, Tetiana-
dc.date.accessioned2023-01-02T09:40:24Z-
dc.date.available2023-01-02T09:40:24Z-
dc.date.issued2022-10-06-
dc.identifier.citationКочерга М. Аналіз культури обслуговування в закладах ресторанного господарства / Марія Кочерга, Тетяна Сильчук // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (6 жовтня 2022 р., м. Львів). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - С. 341-343.uk_UA
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/handle/34606048/33370-
dc.description.abstractМетою роботи було дослідження культури обслуговування відвід- увачів у закладах ресторанного господарства на прикладі ресторану мережі ресторанів «Євразія».The purpose of the work was to study the culture of customer service employees in the restaurant industry using the example of a restaurant chain of restaurants "Eurasia".uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectкультура обслуговуванняuk_UA
dc.subjectсервісна діяльністьuk_UA
dc.subjectзаклади ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectповедінка персоналуuk_UA
dc.subjectservice cultureuk_UA
dc.subjectservice activityuk_UA
dc.subjectstaff conductuk_UA
dc.subjectrestaurant establishmentsuk_UA
dc.titleАналіз культури обслуговування в закладах ресторанного господарстваuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of service culture in restaurantsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Марія Кочерга.pdf168.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.