Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32990
Title: Оцінка якості продукції та послуг у закладах ресторанного господарства
Other Titles: Evaluation of the quality of products and services in restaurants
Authors: Сікута, Христина
Турчин, Валентин
Гілецький, Іван
Sikuta, Khrystyna
Turchyn, Valentyn
Hiletskyi, Ivan
Keywords: ресторанне господарство
оцінка якості продукції
restaurant business
assessment of product quality
services
Issue Date: 19-May-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Сікута Х. Оцінка якості продукції та послуг у закладах ресторанного господарства / Христина Сікута, Валентин Турчин, Іван Гілецький // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 194-196.
Series/Report no.: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Abstract: Якість продукції, послуг займає основне місце у розв’язанні про- блеми підвищення конкурентоспроможності закладів готельного і ресторанного господарства.The quality of products and services occupies the main place in solving pro- problems of increasing the competitiveness of hotel establishments and restaurant industry.
URI: http://localhost:8080/handle/34606048/32990
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S1_59_194-196.pdf577.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.