Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32981
Title: Аналіз якості обслуговування кейтерингової компанії «Chef»
Other Titles: Analysis of the quality of service of the catering company "Chef"
Authors: Мосійчук, Мар’яна
Паска, Марія
Радзімовська, Ольга
Mosiychuk, Maryana
Paska, Mariya
Radzimovska, Olga
Keywords: кейтеринг
ресторанний бізнес
креатив
якісні послуги
catering
restaurant business
creative
quality services
Issue Date: 19-May-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Мосійчук М. Аналіз якості обслуговування кейтерингової компанії «Chef» / Мар’яна Мосійчук, Марія Паска, Ольга Радзімовська // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів, 2022. - С. 168-170.
Series/Report no.: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Abstract: Кейтеринг є одним із найбільш привабливих та затребуваних секторів ресторанного бізнесу в Україні, який потребує досконалого вивчення та популяризації. Головна особливість студії «Chef» – авторський підхід, що позитивно впливає на бізнес-заходи, коли організаторам важливо догодити кожному клієнтові, партнеру й навіть конкуренту. Catering is one of the most attractive and popular sectors of the restaurant business in Ukraine, which needs to be thoroughly studied and promoted. The main feature of the Chef studio is the author's approach, which has a positive effect on business events, when it is important for the organizers to please every client, partner and even a competitor.
URI: http://localhost:8080/handle/34606048/32981
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S1_50_168-170.pdf585.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.