Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32981
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМосійчук, Мар’яна-
dc.contributor.authorПаска, Марія-
dc.contributor.authorРадзімовська, Ольга-
dc.contributor.authorMosiychuk, Maryana-
dc.contributor.authorPaska, Mariya-
dc.contributor.authorRadzimovska, Olga-
dc.date.accessioned2022-10-12T12:26:35Z-
dc.date.available2022-10-12T12:26:35Z-
dc.date.issued2022-05-19-
dc.identifier.citationМосійчук М. Аналіз якості обслуговування кейтерингової компанії «Chef» / Мар’яна Мосійчук, Марія Паска, Ольга Радзімовська // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів, 2022. - С. 168-170.uk_UA
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/handle/34606048/32981-
dc.description.abstractКейтеринг є одним із найбільш привабливих та затребуваних секторів ресторанного бізнесу в Україні, який потребує досконалого вивчення та популяризації. Головна особливість студії «Chef» – авторський підхід, що позитивно впливає на бізнес-заходи, коли організаторам важливо догодити кожному клієнтові, партнеру й навіть конкуренту. Catering is one of the most attractive and popular sectors of the restaurant business in Ukraine, which needs to be thoroughly studied and promoted. The main feature of the Chef studio is the author's approach, which has a positive effect on business events, when it is important for the organizers to please every client, partner and even a competitor.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІнновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;-
dc.subjectкейтерингuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectкреативuk_UA
dc.subjectякісні послугиuk_UA
dc.subjectcateringuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectcreativeuk_UA
dc.subjectquality servicesuk_UA
dc.titleАналіз якості обслуговування кейтерингової компанії «Chef»uk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the quality of service of the catering company "Chef"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S1_50_168-170.pdf585.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.