Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32947
Title: Обслуговування споживачів в кав'ярнях
Other Titles: Customer service in coffee shops
Authors: Деак, Іветт
Зайцева, Валентина
Deak, Ivett
Zaitseva, Valentyna
Keywords: кав’ярня
обслуговування
підприємство
coffee shop
service
enterprise
Issue Date: 19-May-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Деак І. Обслуговування споживачів в кав'ярнях / Іветт Деак, Валентина Зайцева // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 74-76.
Series/Report no.: "Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика";
Abstract: Мета – розглянути організацію обслуговування в кав’ярнях.The goal is to consider the organization of service in coffee shops.
URI: http://localhost:8080/handle/34606048/32947
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S1_18_74-76.pdf591.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.